2013. október 8., kedd

12. Fejezet

                                              12.Fejezet- "Törj ki a csendből!"

Végre megjöttek! Gyorsan ajtót nyitottam és köszöntöttük őket. Nagyon aranyosak voltak. És mire bentebb jöttek és köszöntek Hazznak addigra, megjött anyu is. Annyira örültem hogy végre láthatom, hogy boldogan a nyakába ugrottam.
 -Jaj, de örülök hogy látlak anyu, gyere csak beljebb.
 -Oké! De csinos vagy ma, Harryék?! 
 -Köszönöm, hát gyere be, itt vannak a nappaliba...!-boldogan bólintott, és a nappaliba bevezetve bemutattam neki Anne-t és a párját. Harryt is nagy mosollyal és öleléssel fogadta. Egy kicsit még beszélgettünk bent, aztán ki mentünk az ebédlőbe és neki láttunk a vacsorának. -Hmm.. ez isteni finom!-mondta anya.-Ki csinálta?
 -Mi keten, Harry és én..! -mondtam mosolyogva.
 -Komolyan? Ha Harry beáll főzőcskézni egy ilyen isteni recepttel, amit mellesleg el kérek, akkor biztosan sokat jelentesz neki, és ez az este is!-jelentette ki Anne, amit igazából meglepődtem. Mind elmosolyodtunk, csak Harry hajtotta le pirult arcát, és halkan oda szólt Anne-nek. -Anya! -el mosolyodott.
Éppen hogy véget ért a vacsora, elpakoltam a mosatlant és felkísértem anyut a mosdóba. És ha már fent voltam be néztem Emmára, és idegesen járkált. Miközben próbáltam őt le nyugtatni, valaki kopogtatott az ajtón. A gyomrom görcsbe állt azt hittem anya az. -Ki az?-kiabáltam ki.
 -Csak én vagyok az .-bújt be Harry.- Csajok, szerintem itt az idő, mind a nappaliban vannak.
 -Kik vannak?!- kérdezte Emm.
 -A szüleim, Gemms, Anyud és a bátyátok is megérkezett.-mondta teljesen nyugodtan.Hmm.. nem is tudtam hogy bátyám is ide tolja a képét. Na mindegy! Harry adott egy utolsó csókot majd lement előkészíteni a terepet. -Na készen állsz?- kérdeztem Emmát.
 Igen azt hiszem... Ketten együtt?!? -kérdezte csillogó szemekkel mint régen mielőtt... értitek.
 -Ketten együtt!- jó szorosan megöleltem őt, és megfogtam a kezét. Elindultunk lefelé. A lépcsőnél megtorpant. Küldtem felé egy biztató mosolyt és oda súgtam: "Ketten együtt!"
Lassan elindultunk, újra. Lent jó kedv volt. De hirtelen mindenki elhallgatott. Lépteinket tisztán lehetett hallani. Amikor beléptünk a nappaliba mindenki tátott szájjal nézett minket. Anya szeméből pedig kicsordult egy könny csepp. Pár percre csend honolt a nappaliba. Aztán anya felállt. Azt hittem legalább oda jön és megöleli Emmát de nem. Sírva kiszaladt a házból.Ez nagyon rosszul esett Emmának. Eleredtek a könnyei és ő is felrohant a szobájába. "Hát ezt jól megcsináltad Elena!"-gondoltam magamban. A fejemet fogva leültem a kanapéra.Anne és Gemma közelebb ültek hozzám, Harry pedig elém térdelt és a kezeit térdemre helyezte. -Semmi baj! Majd megoldjuk.
 -Nem Harry! Ez nehezebb lesz mint gondoltam.-gördült le egy könny csepp az arcomon, amit ő törölt le. -Elena mi történt?-ölelt át Anne ami őszintén jól esett. Nagy nehezen kinyögtem neki a történteket, amit egy tea kíséretében figyelmesen végig is hallgattak. Majd a tea után mind hárman távoztak.
 -Harry! Mi lesz ha anyu nem akar vele találkozni és..
 -Ugyan már! Biztos minden rendben lesz!- nyugtatott.
 - Gondolod? -kérdeztem kicsit reménykedve.
 -Persze csak egy kis időre van most szüksége, neked pedig pihenésre mert holnap lesz az első próbád az x-faktorban. Tényleg tudod már mit énekelsz?
 -Igeen! Az egyik számomat fogom énekelni, amit még akkor irtam amikor nem voltunk együtt, tudod. Slow Down a címe.Kicsit izgulok is miatta.-mondtam egy halvány mosollyal az arcomon. Amikor Harry pont szóra nyitotta volna a száját akkor be lépett az elveszett banda. -Na mi volt a vacsin?-ölelt meg Eleanor.
 -Hát, megjelentünk és anya szó szerint sírva fel rohant.De ti merre jártatok?
 -Ja mi?! Csak ki mentünk a mólóra, nem akartunk zavarni!- legyintett egyet Zayn.Míg a többiek lepakolták a cuccaikat és beszélgettek én addig tettem egy próbát, és bekopogtattam Emmához. - Emm, én vagyok az!
 -Menj el! Jól vagyok, ne aggódj!-szólt halkan.
 -Őőő, bent van a pizsamám, ki szeretném hozni! Kérlek!- kerestem valami hülye kifogást.De úgy tűnik bevált, mert nyílt az ajtó. Amíg kerestem a ruhadarabot, ő az ágyon csücsült. 
 -Nem akarok most erről beszélni!-jelentette ki teljesen nyugodtan, amikor pont beszédre nyitottam a számat.
 -De erről muszáj!- erre sóhajtott, de hagyta hogy folytassam.- Szeretném ha holnap eljönnél velem a próbára.
 -Oké! Persze.
 -És jön Eleanor is, csak őt még meg kell kérdeznem de őt még meg kell kérdeznem.-Emma bólintott egy kicsit majd jó éjt kívánt. A szobából kifelé egyből a fürdőszobába vetem az irányt. A mai nap után csak leakartam zuhanyozni, és bebújni Hazza mellé az ágyba.
Hosszú hajamat kontyba fogtam hogy azt ne érje a víz, majd beálltam a zuhany alá. Utánna felvettem a pöttyös pizsama nadrágom és a hozzá illő fehér atlétát.
Csendben beléptem a szobába ahol Harry már az ágyban szuszogott.Elmosolyodtam. Nem tudom miért csak úgy, magamban. Bebújtam mellé, majd nem sokkal én is elaludtam. 
Reggel nagyon izgatottan keltem fel. Harry még aludt. Tele voltam energiával. Muszáj volt levezetnem valahogyan. Felálltam az ágyra és ugrálni kezdtem. -Hé-Hé-Hé! Bébi! Mi van?-ült fel megíjedve.
 -Ma van a próba, érted?! Wáááá!- ugráltam tovább. 
 -Nyugii! Figyelj csak...- a lábamnál fogva magára rántott.-Tudok valamit, amivel levezetheted ezt a hatalmas energiát.-ekkor bele harapott az ajkába, én pedig csak kacagtam. Majd megcsókoltam. Ekkor belépett az ajtón Eleanor. Gyorsan lepattantam Harryről és felé fordultam. -Jaj, bocsi! Megzavartam valamit?
 -Nem! Nem semmit!- mosolyogtam.
 -Am, én csak kölcsön akartam kérni a fekete kezes- lábast.
 -Ja, persze. Az arany övvel igaz?-bólintott..Gyorsan megkerestem és oda adtam neki.-Tessék!
 -Köszönöm!Én akkor megyek.. Sziasztok..
 -Óh El, várj!Eljönnél velem meg Emmával a mai próbára?
 -Persze, nagyon szivesen!- mondta lelkesen.
Gyorsan átmentem a saját szobámba ahol Emma békésen aludt. Muszáj volt ez ellen is tennem valamit. Eszembe jutott hogy még a régi korszakomról meg maradt egy buta- íjesztő álarc, és bekapcsoltam egy olyan zenét, tudjátok amiben csak ordibálnak és hörögnek, de a szöveget nem érteni. Na mindegy! Bekapcsoltam egy olyat és befeküdtem mellé.Jó szorosan. Úgy megíjedt hogy ugrált össze-vissza. Belecsavarodott a lába a takaróba és leesett a földre.Erre én persze hatalmas nevetésben törtem ki. Először nagyot nézett, de utánna ő is nevetett.Majd párnával elkezdett püfölni. Le szaladtam a konyhába, ő pedig utánnam a párnával.A nappali felé haladva Liamet vettük észre aki nagyba takarítgatott. 
 -Elena, ne! Vízes a kő! -kiáltott.De ekkor már késő volt. Akkorát estem hogy azt hittem ott maradok, Emma meg rám esett. Egyszerre olyan röhögő görcs jött ránk, hogy alig kaptam levegőt. Ekkor Eleanor Jött ki hozzánk aki elég furcsán nézte hogy a két hülye fetreng a földön. -Elena, még nem vagytok kész?! Mindjárt indulunk. -OkéOké!Megyünk már!- mentünk felfele a lépcsőn még mindig nevetve.Nem értem mi baja, régen ő is nevetett az ilyeneken. Na mindegy hamar elkészültünk. Harry adott még egy "Sok sikert!" csókot, és a hozzájáró ölelést majd indultunk. Amikor oda értünk leesett az állam.Hatalmas volt. A színpad, a lelátó minden! Kezdtem izgulni. Megismerkedtem a táncosokkal, és mindenki mással.A lányok addig leültek a néző térbe.Kaptam egy mikrofont, és koeográfiát is.
Nagyon élveztem. Bele ment szinte az egész délutánunk de megérte.Amikor végeztünk oda szaladtam a csajokhoz.Nagyon boldog voltam amiért jól sikerült a próba, és hogy megismerkedhettem a versenyzőket, zsűri tagokat. Emma is megölelgetett és mondta hogy jó volt. Mondjuk jól esett volna Eleanor-tól is egy kis bíztatás, de ő csak a telefonját nyomkodta.Amikor haza értünk Harry már aggódva várt.
 -Na végre! Itt az én szuper sztárom!-emelt fel, szoros öleléssel.- Hol voltatok eddig?
 -Jaj, nyugi mamiii.-mondtam nevetve.-Kicsit elhúzódott a próba, de legalább minden össze állt. 
 -Az remek. És mi s terved még mára?
 -Hát, még átugrom anyuhoz, hogy beszéljek vele, de utánna szabad vagyok.
 -Jól van.Emma hogy kezeli a dolgot?-suttogta.
 -Egész jól. Vagy csak nem mutatja. 
 -Oké! Akkor majd gyere, és sok sikert Melissával. Puszi.-adott egy puszit azzal elviharzott.Én is összekaptam magam és elindultam. Kicsit, sőt nagyon dühös voltam! Hogy csak így faképnél hagyta a saját lányát.Amikor megérkeztem izgulva léptem be az ajtón, mivel a kulcsaim még meg vannak.Anyu meglepődve ugyan, de békésen megölelt. -Anyu, beszélnünk kell!-mondtam neki komolyan.
 -Igen, gondoltam!Kicsim én tényleg iszonyatosan szégyellem magam.-kezdte.
 -Jó, mert remélem nem vársz ellenkezést!-mondtam kicsit derűsen.
 -Igen, persze! De ez az egész olyan dolgokat juttatott az eszembe, amik csak sok év segítségével tudtam eltemetni magamban. És az hogy most ő itt van.. ez nagyon más!
 -De anya! Ő a lányod, akit 14 éve nem láttál, sőt halottnak hitted. Az a minimum hogy megpróbálod megismerni őt.
 -Nem is tudom mit mondjak erre, annyira szeretném rendbe hozni ezt és beszélni vele.
 -Ez azt hiszem megoldható.- mondtam mi közben már is elő kaptam a telefonomat és hívtam a felmentő sereget. Alig bírtam ki várni hogy megérkezzenek, de amikor megláttam őket nagyon megörültem. Egyből rohantam az ajtóhoz és köszöntöttem Niallt, és Emmát. -Jól van, majd hívj Elly ha van valami!
 -Niall, nem marads?-kérdezte Emm meglepődve.
 -Nem akarok zavarni.
 -Ugyan már, ne hülyéskedj!-húztam beljebb.Mindannyiónk leült a nappaliban, és hirtelen síri csend lett.Anyának jelezve megköszörültem a torkom amire fel is kapta a fejét. Mi után kapcsolt, meg is törte a csendet.
 -Szóval! Emma szeretném ha tudnád hogy nagyon szégyellem magam a múltkor történtek miatt!
 -Tudom. És nem is haragszom rád e-miatt!-mondta kicsit megkönnyebbülten.
 -Tényleg? Pedig minden okod meglenne rá...
 -Igen, hát először dühös voltam és csalódott! Nagyon! De utánna át gondoltam a dolgokat és mindenre rá jöttem... 
 -Am, sajnálom Emma, anya! De nekem mennem kell. Emm maradj nyugodtan, jó?! Csak holnapra még ki kell pihennem magam, az adásra.De majd találkozunk, sziasztok!-köszöntünk el tőlük.Otthon Niall-el  fáradtan léptünk be az ajtón, de ami ott fogadott minket arra nem számítottunk.Louis kergette Zaynt egy szál törölközőben, csuron vizesen. Zayn pedig Lou ruháival szaladt.Harry félmeztetlenül nevetgélt a kanapén Perrie, és Dani társaságában. Elég furcsa látványt nyújtottak, és ha nem ismerném a lányokat félre is érteném a helyzetet. Nem is törődve velük hulla fáradtan becaflattam a szobámba.Épp hogy beértem a szobába, már is kopogásra lettem figyelmes. -Gyere! -mondtam mi közben le huppantam az ágyra.
 -Szia Elly!-jött beljebb Eleanor.-Na mi volt?
 -Hát, nem is tudom igazából, Emma ott maradt még, szóval gondolom ellesznek egy darabig.-dőltem hátra. 
 -Aha, és veled minden rendben?
 -Igen, persze...-mosolyogtam rá.
 -Héé! Ne foglalkozz Perriékkel! Nem történt semmi!
 -Tudom, én csak fáradt vagyok! De az nagyon. 
 -Tuti?- kérdezte kicsit el mosolyodva.
 -Persze! Ne aggódj, minden oké!-borzoltam össze kicsit gyönyörű haját.Gyorsan el mentem zuhanyozni addig Eleanor azt mondta szétnéz mit vehetnék fel  holnap este. Útközben megpillantottam Harryt aki még mindig szépen kidolgozott felső testét villogtatta. Mintha megse láttam volna, besétáltam a fürdőbe és be csuktam magam mögött az ajtót.Hosszú hajamat laza kontyba kötöttem, le mostam  natúr sminkem és beálltam a zuhany alá. Amikor végeztem síettem volna be a szobámba, de bele ütköztem egy sexy felső testbe. Ahogy fentebb emeltem az arcom, Harry aggódó tekintetével kerültem szembe. Azonnal adott egy apró, finom csókot és hozzám bújt. Hátán végig simogattam a kezem amitől ki rázta a hideg. De ez nem egy "Jó hogy itt vagy" ölelés volt. Hanem egy  "Soha nem akarlak elengedni!" ölelésnek tűnt.Ami többet ér számomra minden szónál.Viszonozva ezt vissza öleltem neki, és adtam egy csókot homlokára.Szerintem félt hogy félre értem a lenti helyzetet.De ezek után biztosan meg nyugodott, mert mint aki jól végezte dolgát besétált a szobájába, és az ajtóban megállva mosolygott rám és dobott egy puszit. Kacagva be mentem Eleanorhoz aki még mindig a szekrény előtt állt. 
 -Na sikerült választani?-kérdeztem.
 -Öhmm.. Igen azt hiszem!-vett elő egy ruhát.Végig simult az alakomhoz. Még soha nem is láttam, hogy hogyan került oda azt nem tudom.Minden esetre nagyon jól nézett ki. Fekete, fél vállas ruha.Simult végig az alakomhoz.A vállánál pedig végig van szögeccsel.Egy fekete rövid szárú tornacipővel.És tádááá *--*
Örültem hogy ezzel se kell már szenvednünk.Az este hátra lévő részében rengeteget beszélgettünk Eleanorral, mint régen.
Minden féléről! Míg el nem aludtunk.
                                        *Másnap reggel*
Reggel úgy keltem fel hogy a fejemben egyfolytában csiripelt egy kis madár. "Ma van a nagy nap, ma van a nagy nap!"
Eleanor még aludt mellettem.Benéztem Harryhez is, de ő is aludt. Lementem a nappaliba de sehol senki.Rá néztem az órára, és kikadtam.Hajnaliöt.De jó! Azóta nem keltem fel mióta Louis egy legyet kergetett egy porszívóval.Tanakodtam mit csinálhatnék hogy ne keltsem fel a népet. Úgy döntöttem ki megyek a hátsó kis házba próbálni. Elkezdtem irni egy új dalt.Ami más volt mint az eddigi összes számom. Amikor befejeztem, letettem a gitárom, fogtam magam és bementem, hátha fent van már valaki.Bent már zajlott az élet, mindenki felöltözve járkált. Csak én rohangáltam még pizsiben, ezért el is indultam fel felé.A lépcsőn fel fele menet megpillantottam egy alakot a szobám ajtaja előtt.Egy tálca volt a kezében, és beszélt be felé. -Na, azt ne mond hogy a tegnapi a baj..
 -Öhmm...-köszörültem meg a torkom.-Te mit csinálsz?
 -Szia, hogy én? Csak hozzád beszéltem, mert nem nyitottál ajtót.. De itt vagy. Miért vagy itt és nem ott?
 -Hát, am ki mentem a kisházba egy kicsit gyakorolni.Nem akartalak fel kelteni titeket.-mondtam és közben be engedtem a szobába.-Úh ezt nkem hoztad?
 -Ja, igen!Neked hoztam reggelire.-villantott egy nagy mosolyt.
 -Azt jól tetted mert farkas éhes vagyok!-mondtam nevetve, és nyúltam volna az eper felé ami a palacsinta tetején volt, és arra várt hogy én megegyem.De Harry el húzta előlem.-A-a!-és csücsörített. Én is így tettem és a nyakát átkarolva megcsókoltam. Majd a földön ülve meg reggeliztünk.Aztán gyorsan felöltöztem és Hazz elvitt a főpróbára.Vittem magammal a ruhát és a cipőt is. Harrytől elbúcsúzva izgatottan léptem be az épületbe.Ahogy telt az idő, mindenki elkezdett jobban izgulni. Lassan elkezdtünk készülődni. Gyorsan át vettem a ruhát amit hoztam, lazán begöndörítettem a hajam és egy kis sminket vittem fel.Pont a száj fényt vittem fel ajkaimra amikor a semmibőlkét kéz takarta el a szemem, amellyel azt majd nem ki nyomta. Kicsit megíjedtem, aztán amikor meghallottam az ismerős hangot, és megnyugodtam.
 -Na ki vagyok?
 -Harry!Hogy kerülsz te ide?-ölelgettem meg.
 -Jöttem megnézni a barátnőmet!-mondta teljesen nyugodtan, csillogó szemekkel.
 -Várj csak, nem a B-betűs szót hallottam véletlenül?!-modtam csípőre tett kézzel.
 -Miss Navel, 1 perc!-adták a kezembe a mikrofont.
 -Hmm, nem rémlik!Gyere menjünk, mindjárt kezdesz!-húzott maga után terelve a szót.
 -Szóval akkor nem vagyok az?-kérrdeztem boci szemekkel.Nem válaszolt, csak cukin mosolygott amitől elő jöttek a kis gödröcskéi. Lehajtotta a fejét, aztán amikor szóltak hogy mindjárt én jövök gyorsan adott egy apró csókot, és vissza futott a színpad mellé. És eljött a vissza számlálás. 5, 4, 3, 2,1!
A fal kinyilt, a zene megszólalt. Kicsit félve kezdtem bele a dalba, de amikor a közönség tapsolni kezdett, én is feloldódtam.
A dal végén a mentorok, a közönség állva tapsoltak. Miután kétszer meghajoltam, a műsor vezető megszólalt.
 -Hölgyeim, és uraim! Elena Navel!
A közönség megjobban örjöngött, én még dobtam egy utolsó puszit, és lejöttem a színpadról.Miután leadtam a mikrofont, és megfordultam egy "csürhe" rohant felém.Újjongva. Legelől rohant Harry és utánna többiek. És együtt felkaptak.Iszonyatosan voldog voltam ebben a percben.De ami otthon várt engem, mégjobb volt. Vártak minket Daniellék és hatalmas bulit csaptunk.(ezúttal óvatosabban) Épp nagyban táncolok Perrivel  amikor hátulról két kar megragad.Harry volt az. És egy pillanat alatt már a víz alatt találtam magam. Amikor feljöttünk a felszínre hatalmasat nevettünk és lenyomtam a fejét a víz alá. A többieknek sem kellett több. Abban a pillanatban jött mindenki és beugrott a medencébe.
 -Na Drága Elena! Lennél a arátnőm?-kérdezte hülyéskedve.
 -Hát persze Harold! De ha még egy ruhámat tönkre teszed jössz nekem egy gardróbbal!-mondtam nevetve.
 -Vegyél nagy levegőt!-mosolygott. Szónélkül tettem amit mondott. Majd lebukott a víz alá és a derekamnál fogva engem is lehúzott. Aranyosan közel húzott magához, úgy hogy atestünk teljesen össze simult, és megcsókolt.Csókjai olyanok voltak mint a drog. Soha nem lehet betelni vel. Az egész hátra lévő időt végig buliztuk.Jó volt.

 *********************** Reggel ************************

Teljesen frissen keltem a konyha asztal alatt(?). Hogy kerültem én ide?! A tegnapi ruhám volt rajtam, és Harryn is.
Amikor ő is felkelt hirtelen felült, de egyből vissza feküdt, ugyan is olyat dübbent a feje az asztalba, hogy azt hittem szét esik az. 
Óriási röhögés jött rám. "Nahát, ez a nap is jól inul!"-gondoltam.
És miután nagyából össze szedtük magunkat és elpakoltunk, gondoltam lenézek anyuékhoz. Tehát el is indultam. Anyánál Emma nyitott ajtót, hatalmas mosollyal.
 -Szia, mizu?
 -Szia szuper sztár!-ölelt meg jó kedvűen.
 -Ne túlozz, anya?
 -Bent van a konyhában, gyere.-mutatott oda.
 -Szia anya!-kiabáltam oda hozzá.-Úhh Emma , nem tudod a szobában hagytama laptopom?Nem találom sehol!
 -Ő, igen azt hiszem, és van bent valaki, aki téged vár!
Amikor be mentem az ajtón, megpillantottam Torit az ágyamon kisírt szemekkel. -Tori? Mi történt?
 -E-Elena...-borult a nyakamba.-Szörnyű dolgot tet-tettem!
 -Mit? Mondd már!-húztam el a szeméből egy haj tincset.
 -Én nem akartam!
 -Az isten szereelmére, Tori mondd már!
 -Én, lefeküdtem a bátyáddal, PJ-vel.
 -Te megcsaltad Niall!?
         

                                                                                         Bells xx 

 Sziasztok!
Meghoztam az új részt. Igaz azt mondtam ho gy abba hagyom, de a blogom nagyon fontos nekem, és szeretek irni szóval folytatom :)
Jó olvasást mindenkinek:) Remélem tetszik ;)

2 megjegyzés:

  1. ÚÚúúú ez nagyon jo lett.. orulok hogy vissza tertel .. koviitttt <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj köszyy <3 sietek, bár kicsit el akadtam de síetek vele :)
      Bells xx

      Törlés