2013. június 12., szerda

7.Fejezet



                                         7.fejezet-A nagyszerű utazás





Bár Harrynek vissza kellett utaznia, természetesen tartjuk a kapcsolatot és mindennap beszélünk.Igaz a búcsú csók nem az igazi de jobb mint a semmi.És így hogy kibékültünk jobban megy a suli, a tanulás.Ő... azt hiszem a legjobbat hozza kibelőlem és ez furcsa érzés.. de persze jó értelembe. És Eleanorral is szoktam beszélni és van hogy találkozunk is.A "karrierem" is alakulgat.A városi újság főszerkesztősége felhívott és szeretne velem interjút készíteni, az egyik nagyobb kiadó is szeretne velem dolgozni ...szóval most azt sem tudom hol áll a fejem.A fellépés óta egyre többen, és egyre gyakrabban állítanak meg az utcán, a suliban, bevásárló központokban.Azt hittem az csak egy álom.De vissza kellett térnem a valóságba, ugyan is Hétfő lett és várt a suli.Nagy szünetben hirtelenül a telefonom rezgett a bal zsebemben.Harry volt az.Közölt egy isteni hírt.Azt  mondta hogy a hétvégén lesz az utolsó koncertjük ott  a városban és foglalt nekem egy jegyet a koncertjükre L.A.-be.Előbb kicsit sokkot kaptam, és meg se tudtam szólalni az örömtől de persze hülye lettem volna nemet mondani.Niall meghívta Tori-t is...Hát, kíváncsi vagyok mi sül ki ebből.Nagyon várom a koncertet is hiszen még soha nem voltam olyan igazi nagy 1D koncerten, csak kisebbeken.Egész nap pörögtem, nagyon feldobta ez a hír a napomat.Alig vártam hogy haza érjek és el meséljek mindent anyunak.Gyorsan végig szenvedtem az órákat és amilyen gyorsan csak lehetett mentem haza.Délután beszéltem Elenaor-ral és megnyugtatott hogy ő is ott lesz, sőt Danielle és Perrie is.Aminek nagyon örültem mert legalább nem leszek egyedül Tori-val.Ne értsetek félre, de mostanában nem jövünk ki valami jól.Kicsit elvan szállva attól hogy Niall a barátja.És nem igazán tudja eldönteni hogy mit akar és hogy kivel legyen.Furcsa egy egyéniség.Na de hamar újra felkelt a nap és Kedd lett.Telt múlt az idő vele együtt már a Szerda is.Majd A Csütörtök is amit végig unatkoztam.És végül Péntek.. Már hajnalban felkeltem és ugráltam az ágyon örömömben az ágyon amikor eljutott a tudatomig hogy ma utazom.Ám ez nem nagyon sokáig tartott mivel nagy csörömpölésre lettem figyelmes ami a konyha irányából jött. Anya csinált volna reggelit csak olyan korán volt még hogy ki se látott a szemén.És mivel úgy sem szándékoztam ezen a szép napon suliba menni úgy döntöttem ki megyek hozzá. Beszélnem kellett vele erről az egész útról, igaz egész héten azt hajtogattam hogy mennyire várom már ezt a napot, de különösebben nem tárgyaltunk róla.De mivel 14:00-kor indult a gépem gyorsan összecsomagoltam a maradék holmimat.Minden csini ruhámat elpakoltam és úgy hét pár magas sarkút is... na jó volt közte legalább egy pár torna cipő is.Körülbelül egy-másfél bőröndöt pakoltam meg, még kellett a hely a többi cuccnak amit kint veszek Los Angeles-ben.És mire végeztem jöhetett az anyával való beszélgetés.
 -Anya... szia!Jöttem búcsúzni, nem soká indulok a reptérre. -Szia kincsem!Óóó... tényleg ma utazol... hiányozni fogsz és puszilok mindenkit!Tessék ezt tedd el!-nyújtott némi kis pénzt.-És vigyázz magadra!-Megöleltük egymást, tán még egy-két könnycseppet is hullattunk majd hívtam Torit hogy jöjjön hozzánk és egy taxi segítségével eljutunk a reptérre. Pár perc elteltével ez meg is történt.Amint elköszöntem Toritól, Ninától és anyutól rohantam bemutatni a jegyet és elfoglalni a helyem.Az utolsó előtti sorba kaptam helyet, egy hosszú göndör hajú, alacsony, Alex nevű nő mellett. Kiderült hogy a mögöttünk űlő furcsa figurák is vele vannak Nick és Austin.És az is kiderült hogy zenészek.Hamar megtaláltuk a közös hangot.Nick-től elkértem a gitárját és elkezdtem játszani a saját dalomat Alex kérésére.Méghozzá az egyik kedvencemet a "Masr"-ot.A dal után készítettünk pár fényképet .És alkoholos filccel alá írtam a gitárját kérésére.Ez az utazás egy csodálatos emlék marad számomra.A maradék időmben chat-eltem Niall-el és Perrie-vel.Ő is épp úton volt Chicago-ból azt hiszem.Niall szokásához híven a kanapén hevert, a laptop a hasán, és Haribo-t majszolt.A kanapá mögül hirtelen Zayn ugrott fel, elsikította magát majd így szólt:"Vas Happning?!"Louis a háttérbe egy kanállal kergette Liam-et és közben répát evett nevetve.Harry pedig mérgelődött mert elfogyott az összes puding.Azóta nem voltak ilyen dilisek amióta megismerkedtünk.De végül is ez az az igazi bolond banda akiket megszerettem.Hazza mérgesen elindult elém a reptérre.Én pedig elköszöntem tőlük egy félórára.A leszállás kicsit rázós volt de túl éltem.Egy percet sem aludtam a gépen.És pluszban még este se aludtam sokat.De nem is panaszkodom hiszen nem azért jöttém ide hogy aludjak. Amint leszálltunk a gépről elbúcsúztam az új barátaimtól és rohantam Harry karjaiba.Szorosan megölelt, majd egy kisebb csók csata után erősen megfogta az egyik kezemet a másik kezével pedig megragadta egyik bőröndömet és elindultunk a kocsi felé.Majd Paul és pár  biztonsági őr segítségével hamar eljutottunk a járműhöz és azonnal be is pattantunk.A szálloda felé megbeszéltük mi lesz a hétvégén:
  • Péntek este: közös vacsi és egy kis pihenés.
  • Szombat:Kipakolás, tali a csajokkal, és este koncert.
  • Vasárnap:Harry megmutatja a várost.
  • Hétfő reggel:búcsú és utazás vissza
Állatira izgatott voltam minden miatt.A szálloda előtt hatalmas tömeg várt minket.Amikor már majd nem bementünk a bejárati ajtón Harry a rajongók felé fordult és ezt mondta "Szeretlek titeket!" Amitől persze majd meg őrültek.A előcsarnokban kinéztünk magunknak egy magányos csomag szállító kocsit... vagy mit!Összenéztünk, majd felpattantunk rá és a lift felé vettük az irányt.Egyenest a legfelső emeletre mentünk amit csak miattunk zártak le. A kiskocsival kiszáguldottunk és a szobák közt furikáztunk a szobánk elé ahol megálltunk és Harry a hátam mögött a fülembe súgta mély,nyugtató hangján:"Csukd be a szemed"
Én erre csak bögtem egy "Oké"-t.Lassan de biztosan bevezetett kezemnél fogva és amikor kinyitottam a szemem valami isteni látvány fogadott.Tátott szájjal rápillantottam Hazzára aki ekkor már az ágyon feküdt. Amikor megláttam az ágyat, nem bírtam ki.Muszáj volt! Odarohanni és ráugrani. Amit meg is tettem, és amikor megtettem az említett cselekményt, Hazza aki mellé becsapódtam lepattant az ágy másik oldalára.Mivel mint ki derült víz ágy volt a szobába.Ezen egy hatalmasat röhögtünk ...Perceken át.Ezt követve pedig vissza felfeküdt mellém.És kezdeményezett, ami annyit takar hogy perceken át tartó csók csatába kezdtünk.
 Ezt a kis idilt ajtó kopogás zavarta meg, Niall érkezett meg aki velünk lakott egy lakosztályba.Elfértünk rendesen hisz az a "szoba" akkora volt mint a mi házunk szinte.
 -Hahó!Megjöttem!Hé...Szia kiscsaj,mikor jöttél?-ölelt meg.
 -Szia!Nem rég jöttünk meg... És te merre jártál?
 -Lementem a boltba banánért és még egy kis Haribo-ért.
 -Óh isten vagy ember...-ült le a pulthoz Hazza, és vett el egy banánt, miközben folyton mosolyogtunk egymásra.
 -Talán megzavartam valamit?-érdeklődött Niall.
 -Nem-nem!Kérsz???-Terelte a témát és nyújtotta felé a banánját.Majd érdekesen rám pillantott a szőkeség és én is kezdtem terelni, a legjobb módszerrel.
 -Éhesek vagytok?!Össze ütök valamit!-Indultam el a mosdó felé megmosni a kezemet.Gyorsan előkészítettem a hozzá valókat, és persze Niall mindent körbe szimatolt.
 -Niall!-szóltam rá határozottan.
 -Mi van?-kérdezett vissza mint egy nagy gyerek.
 -Ne!Ne nyalogasd a zöldségeket!
 -Hát jó!-kulcsolta össze kezeit mellkasán, és viharzott el durcásan.Ezen csak elmosolyodtam és tovább kotyvasztottam.Pár percnyi csend után Harry bekapcsolta a "You touch my tra-la-la" című számot amire elkezdett táncolni és érdekesen tátogni, amit persze nem hagyhattam ki röhögés nélkül.-Tra-la-la...Hmm my ding-ding-dong! -közelített felém.-Harry, ne gyere ide, vagy lecsaplak!
De persze nem hallgatott rám, és én ahogy ígértem csapkodni kezdtem őt konyha ruhával.Ő elkapta a végét és közel húzott magához.Megragadott kétoldalt a csípőm fölött és egy mozdulattal felültetett a pultra.Majd megcsókolt édesen amit én viszonoztam és ebből keletkezett egy romantikus mégis szenvedélyes csókolózás.Amit végül a sült krumpli sistergése szakított félbe.Ami csupán azt jelentette hogy kész a vacsora.Mivel elég hozzá valót találtam ezért Gyros-t készítettem.Hazzával gyorsan megterítettünk majd bekopogtam Niallnek is aki éppen nagy gitározás közepette volt.És persze még mi előtt befejeztem volna hogy "Kész a kaja!" ő már sehol sem volt, pontosabban az asztal mellett ült.Mire befejeztük a vacsit elég késő volt ezért mondtam nekik hogy menjenek lefeküdni majd én elpakolok.Ez így is lett, mire én már végeztem és bementem a szobába hogy na akkor én is lefekszem aludni Harry már édesen szuszogott. Óvatosan bemásztam mellé, odabújtam hozzá és álmában gyengéden átölelt.Reggel vagy is már délelőtt volt amior felkeltem ő már nem volt mellettem.Csak egy cetlit találtam egy rózsával mellette az éjjeli szekrényemen.


Miután abba hagytam e szép látvány csodálását, kintről az ajtó felől kopogásra lettem figyelmes.De mivel annyira lusta voltam még csak kikiáltottam egy "Nyitva"-t.Ahogy felültem az ágyon máris berohant az ajtón Eleanor és Danielle.Felpattantak mellém az ágyba, és gyorsan elhadarták mi-mindent kell még ma elintéznünk.Például:ki kell választanunk mit veszünk fel,meg kell csinálni mindenki frizuráját, el kell készíteni mindenki sminkjét + még beszélgetnünk is kéne.Már ezek hallatán elfáradtam, arról nem is beszélve hogy Niall felhívott azzal hogy nem éri el Torit, és próbáljam meg én.Oké, megpróbáltam.Megnéztem előbb a Facebook-on -nem volt fent.Megnéztem Skype-on de ott sem volt fent.Hívtam telefonon de kivolt kapcsolva, ami azért volt furcsa mert ő soha semmilyen körülmények között nem kapcsolja ki a telefonját.De nem igazán volt időm foglalkozni ezzel mert a csajok vissza tértek hozzám és egy egész túlélő csomagot hoztak.Bőven volt választék mindenből...!Mire kipakoltunk mindent megjöttek a fiúk is.Mi meg szegényeket ki parancsoltuk.De végre kiválasztottuk mit veszünk fel.Íme:
Eleanor ruhája














     

Elena ruhája






Danielle ruhája



Perrie ruhája
































Tehát Harryék csak benyitottak köszönni, mert ők mentek még hangolni stb.Nem sokkal később elvégeztük az utolsó simításokat és Taxi-t hívtunk.Mire oda értünk hatalmas sor fogadott minket.De így is az majd nem az első sorba foglaltuk el a helyet.Először mindenki kedvencével a One Way Or Another-t énekelték.mit persze mindenki végig tombolt.Mi is!Úgy körübelül a negyediknek egy új dalt adtak elő a They Don't Know About Us -t amit még nem hallottam.Ezt követte még egy új dal a Little Things -t.Ez egy igen szép, lassú és igaz dal.Plusz ez a dal rólunk szól.A fiúk írták kifejezetten rólunk amit a lányokkal mondhatni végig pityeregtük.A dal végén Liam, és Zayn dobtak egy puszit nekünk.Nem sokkal később énekelték a What Makes You Beautiful-t.A vége felé amikor Harry szólója következett.És mint szokták beálltak a megszokott pozícióba.Liam oda nézett, ránk kacsintott ez után Hazza mögé lopózott és egy hirtelen mozdulattal lerántotta a nadrágját.Szegény nagyon zavarba volt, de a rajongók nagyon köszönik Liam-nek azt az élményt.A
koncert végén még maradtunk és megvártuk a srácokat míg fényképezkedtek.A szállodában még annyit csináltunk hogy gyorsan lezuhanyoztunk és, ennyi. A fürdő szobából kifele jövet rápillantottam Hazzára aki ekkor a pultnál ült és iszogatott.Ám hirtelen fölpattant előző pozíciójából, utánnam lépett és fölkapott izmos karjaiba.
-Csak létszives halkan mert tudjátok itt nem olyan jók a hangszigetelések!-szólalt meg Niall két falat közt.
 -Nem ígérek semmit!-kacagott fel Harry.De persze nem volt semmi komoly hisz mindketten nagyon fáradtak voltunk.És amúgy is megbeszéltük hogy nekem ez még korai lenne. Csak elaludtunk egymás karjaiba.Reggel egész korán keltünk hogy mindent megtudjunk nézni.Természetesen mint általában most sem voltam normális.Az utcán találkoztunk egy bohóccal akivel még táncoltam is.Fotózkodtam Minnie egérrel.
http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=13468600Fotózkodtam a sztárok csillagaival is.Sok hülyeséget csináltunk ezen a szép napon, de a nap fénypontja még csak ez után következett.Harry elvitt valahová megmutatni valamit.Sötét helyen mentünk, azt hiszem valami erdőn át.Egyszer csak a motor leállt Hazza sóhajtott egy "Itt vagyunk!"-ot.Amikor kiszálltam a kocsiból előttem állt egy hatalmas betű?! Közelebb mentem jobban szemügyre venni és egyből megis ismertem.Ez volt a híres-nevezetes HOLLYWOOD felírat. Míg én csodáltam a tájat Harry a kocsi csomag tartójából elő kotorászott egy pokrócot és ráterítette a kocsira.
 -Harry ez valami csodálatos!
 -Ez még nem minden!Gyere!-megragadta gyengéden csuklómat.Előbb felmászott ő a kocsi motorház tetőjére aztán engem segített fel.Vártunk körübelül tíz-tizenöt percet majd felszólalt.-Na ezt nézd!-ülünk fel egyszerre.
 -Hűha!-tátottam a számat ahogy a naplemente lassan beterítette a várost.
                              *Egy kicsivel később*
 -Hhmm...-szuszogott fel Hazza.
 -Mond...
 -Olyan rossz hogy holnap már vissza kell mennem én pedig elmegyek a világ másik részére...
 -Tudom.. Olyan jó volt pedig itt lenni veled együtt!-
 -És akkor miért nem jössz inkább velünk?-Ült fel hirtelen.
 -Mi csoda?Hogy én menjek Párizsba?-Néztem értetlenül.
 -Aha... Gondolj bele milyen kis romantikus lenne...-bökött meg édesen.Amin persze rögtön elmosolyodtam és megpusziltam.-Akkor ezt most vehetem igennek?-Csak bólintottam egyet és ő mint aki jól végezte dólgát hátra dőlt.Nem is tudom meddig lehettünk ott.Csak bámultuk egész este a csillagokat.Úgy hajnali-háromkor indulhattunk a szállodába vissza.Akkor is csak azért hogy össze pakoljuk a cuccainkat.Már reggel tűkön ültem hogy mikor kelnek már fel a fiúk.Egyik helyről ültem a másikra.Míg szét unatkoztam magam inkább elő vettem a telefonom és  játszottam rajta. Telt-múlt az idő.. Én elvoltam a telefonnal és úgy voltam vele hogy előbb-utóbb csak kibújnak az ágyból.Egyszer csak csoszogásra lettem figyelmes.Végre kibújt az álomszuszék.
 -Jó reggelt Mr.Horan!-köszöntem mosolyogva.
 -Reggelt Elena!-mondta viszont keservesen.
 -Naa ... Bal lábbal keltél fel?-tettem vállára a kezem miközben elloptam egy műzli szeletet előle.
 -Ja.Ti amúgy hol voltatok olyan sokáig tegnap...
 -Hát tudod csak erre-arra...-közben kivánszorgott Harry is.   
 -Szia Mr.Styles...-Köszöntöttem egy puszival.
 -Szia Mrs.Styles!-mosolygott egy nagyot.Ezt a mosolyt látva már jobban indul a nap.Nem sokat kellett várni és össze gyűlt a csapat.Látszott pár emberen hogy elég nyúzott ezért Louis csak azért hogy jobb legyen a hangulat félre hívott engem aztán Zayn-t is.Aztán együtt hárman a semmiből lecsaptunk a többiekre vizi pisztollyal.Mindenki sikongatott és futott össze vissza.Amire persze azt mondták hogy ezt még vissza kapjuk.De ebben a pillanatban a lábunkat kapkodtuk inkább mert magán géppel mentünk. Amikor felszálltunk a gépre én csak nézegettem.Soha nem voltam még ilyesmibe.Csodálatos volt az utazás... El hülyültünk. Niall meg Zayn ki dőlt, Eleanor netezett Liam-mel. Én, Danielle és Harry filmet néztünk.Nem történt semmi különösebb az út folyamán.Leszállt a gép.Nagyon izgatottan szálltam le róla és körül néztem.Párizs egyszerűen csodás város.A délelőtt többi részében a fíúk interjút adtak a helyi újságnak.Délben felmentünk  a szállodába ebédelni.Délután pedig körül néztünk a városba.Ám egyszer egy váratlan SMS-t kaptunk.Louis írta: "Most azonnal gyerek vissza a szállodába... Mondanom kell valami nagyon-nagyon fontosat!" Ezek után nem tudtuk mire kellene gondolnunk.. Miért kell ide jönnünk!?Mikor felmentünk szinte futottunk be a szobába ahol már mindenki a nappaliban ült. Értelmetlenül, kíváncsiskodva néztünk egyikről a másikra. Ám egyszer azonban belépett az ajtón Louis és Eleanor.
Mindenki nézte őket ... Ők viszont csak sóhajtottak egyet és...
                                        
Remélem tetszett!Ha kíváncsiak vagytok a folytatásra olvássátok majd a következő részt is.Viszont csak 1 felíratkozó és 3 komi után hozom a kövi részt!Köszy <33
                                                                         *Bells












4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóó!!!Mi az a nagy hír...??
    Kövíííí gyorsan <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <33 a tovább fogd olvasni kiderül :))
      Ez csak rajtatok múlik milyen gyorsan hozhatom a kövit :)

      Törlés
  2. Jujjcsi *o* Nagyon jó ügyes vagy, Egyre jobb és jobb lesz, a helyesírás is , örülök neki, hogy erre is figyelsz! Nagyon szeretlek !

    VálaszTörlés
  3. Figyi én már nem tudok mit mondani hihetetlen vagy csak így tovább <3

    VálaszTörlés