2013. november 4., hétfő

13.Fejezet

                                                     Sziasztok! Meghoztam az új részt! Remélem tetszeni fog nektek, és köszönöm a több min 1800 megtekintést, fantasztikusak vagytok! Köszönöm a díjat is, szóval ennek megünneplésére jó olvasást! Bye!          


                                   13.Fejezet

Amikor kimondta kiborultam. Kiabálni kezdtem. 
Az egyik bátyámmal, megcsalja a másikat.Gusztustalan!
 -Te normális vagy?! Még is hogy gondoltad ezt? Megcsalod Niallt?
 -Ne kiabálj, kérlek!- kiabált, majd folytatta halkan.-Ne mondd el neki! 
 -Egy okot mondj, hogy miért ne mondjam el neki.Csak egyet!
 -Mert szeretem őt!-na persze.-Mert a legjobb barátnőm vagy!-voltam. -Jól van!Nem mondom el!
 -Köszönöm.-suttogta.
 -De nem miattad!Csak is ő miatta!Ha ezt most tőlem megtudná, biztos-biztos nem bírná ki!
 -Akkor most mi legyen?-kérdezte szipogva.
 -Szerintem beszélj vele! Mondd el neki őszintén, hogy aztán tovább tudjon lépni!
 -Nem, nem bocsájtana meg!
 -Tori! Ha nem mondod el, akkor én fogom! És akkor még jobban megharagszik mert nem mondod el! Ezt ne  felejtsd te vagy én. Szia!-mondtam határozottan és kiléptem a szobából.Anyáék aggódva néztek rám.Bátyám pedig csak a kanapén ülve nézett rám. Tudja, hogy tudom! Miután gyorsan elköszöntem anyától és Emm-től kifele menet oda hajoltam bátyám füléhez és ezt mondtam neki: - Remélem most boldog vagy!
Majd kimentem a lakásból.Miközben elmerengtem a gondolataimban, véletlen neki ütköztem pár lánynak.
 -Jaj,sajnálom! Tényleg bocsánat!-szabadkoztam, és próbáltam minnél hamarabb lelépni, mert elég égő volt a szitu.
 -Semmi gond!Várj te nem Elena Navel vagy?- kérdezte az egyik lány kedvesen, és a többiek is fürkésztek.
 -Am, de igen! Én vagyok az!-mosolyogtam.
 -Úr isten! Feltarthatunk egy fényképre?-kapta elő a telefonját hatalmas mosollyal. -Persze miért is ne!
Pózoltunk egyet, majd szétváltak útjaink. Feldobott ez a találkozás, és hogy felismertek az utcán.Nem tudom hogy ez Harrynek, vagy a múltkori szereplésemnek köszönhető de jól esett.Amikor haza értem, a házban nagy veszekedésre lettem figyelmes. A fürdőszoba felől jött. Oda síettem és a tükör előtt megpillantottam Harryt, Zaynt, és Niallt.
 -A göndör fürtjeim mindenkit elvarázsolnak!-jelentette ki Hazz.
 -Nekem akkor is mindig, ismétlem MINDIG  tökéletes a hajam!-mondta önelégülten Zayn.
 -Most már nem!-borzolta össze a haját Niall. Mire ő kiakadt.
 -ELENA!!!-kiáltották a nevem egyszerre és felém fordultak. Én kicsit elkacagtam magam rajtuk. -Skacok, ismerjétek be! Az én hajamnál csábosabb, és hódítóbb nincs!-mondtam mosolyogva és megfordulva hátra csaptam a hajamat.
 -Ez igaz!-mutatott utánnam Harry.
Kint a konyhában öntöttem magamnak egy pohár vizet és neki dőltem a pultnak.  Hazza hátulról a fülemhez hajolt, édesen puszit nyomott az arcomra, és rekedtes hangján megkérdezte:
"Mi a baj? Történt valami?"
Honnan jött rá? Én persze csak megráztam a fejem és a kezénél fogva húztam magam után a kanapéig.
 -Na, akkor elmondod?- kérdezte átölelve.
 -Am, tudod mit itt túl sokan vannak... Fent elmondom!-súgtam neki mosolyogva, majd még mindig fogta a kezem de most ő vezetett.
 -Hóhóóóó! Hova ez a nagy síettség?- szólt Louis.
 -Hát ő, izé!Dolgunk van na!-nevetett Harry, és felsíettünk a szobájába. Miután becsukta maga mögött az ajtót, megfordult és kérdően nézett rám. Sóhajtva leültem az ágyra és a tenyerembe temettem az arcomat. Éreztem ahogyan mellettem besüpped az ágy, és egy simítást éreztem a hátamon.
 -Mi a baj Szépségem?-mondta halkan.-Nem jó így látni!
 -Hát, elmondom! De senkinek se szólj!Szóval arról van szó hogy amikor beléptem a szobámba anyánál megláttam Torit az ágyamon.És mondott egy olyan dolgot hogy még most is szét tudnék robbanni!
 -És mit?
 -Lefeküdt a  bátyámmal!
 -És mi azzal a baj?-nevetett.
 -Az hogy nem Niall-el, ha nem PJ-vel...Pedig N.-el jár.
 -Hogy mi?! Te meg miket beszélsz? Ő most komolyan megtette ezt vele?
 -Igen!És az a legrosszabb hogy megígértem neki hogy tartom a számat!
 -Mi? Miért?-nézett rám furán.
 -Mert ha mi mondjuk el akkor mi leszünk a rosszak!Ezt Torinak kell elmondania. Megmondtam neki, vagy ő vagy én!
 -Jól van!Nyugodj le kicsim megoldjuk!-nyugtatott, de láttam a tekintetén hogy ideges.Amikor lassan elváltunk egymástól, lementünk a többiekhez, akik láthatóan nagyon unták magukat.
 -Mi ez a nagy punyhadás?-szólt Harry.
Ja, csináljunk már valamit!-értett egyet Liam.
 -Játszunk.. mit is, mit is.. Üvegezzünk!-vetette fel az ötletét Zayn.
 -Juhééé... Oké, hívom Eleanort és Kevint!-kiáltott Louis, majd elszaladt. 
 -Jujj.. Gyere játszunk, hozok üveget!-mondta lelkesen Harry, és én belementem.Tudom hogy ilyen téren nem lehet nekik nemet mondani. Tehát elpakoltunk a nappaliba hogy legyen elég hely, és egy körben helyet foglaltunk. Iszonyat sokat nevettünk, már a végén könnyezett a szemem. A nagy mulatságot, csengő szó zavarta meg. Én felálltam hogy jobban lássam ki jött, de bár ne láttam volna.  Majd én nyitom!-mondta Niall. Majd amikor üdvözölte a vendégünket folytatta.-Szia Torim! Istenem, de jó hogy itt vagy! -Megölelte, és csókolta a szőke fiú, és persze Tori mosolyogva viszonozta azt. Én ott álltam valamennyivel mögöttük, és összekulcsoltam a mellkasomon a kezem. Harry tekintetét azonnal rám szegezte. Milyen jól időzít, istenem!
 -Szia Tori!-öleltem meg egy ál mosoly kíséretében.-Mit keresel itt?-suttogtam a fülébe?
 -Niall hívott át...-mondta válaszul.És Niall-el bentebb mentek.
Vissza ültünk játszani. Később szünetet tartottunk.
 -Mindjárt jövünk kiugrunk Elenával a mosdóba.-mondta Tori és kimentünk az említett helyszínre. 
 -Miért jöttél?-kezdtem halkan.
 -Mondtam már... ő hívott! És legalább igy elmondom neki. Most akkor mi bajod?!
 -Túl rossz az időzítés, nem látod milyen jól érzi magát...
 -De igen! Akkor? Mit csináljak? -ült le a mögötte lévő puffra.
 - Nem tudom!Menj haza, vagy maradj, csinálj amit akarsz. Csak ne most mondd el neki, holnap lesz rá időd!
 -Oké, Elena kérlek ne haragudj rám!-mondta és elfordította a fejét, akkor megláttam egy foltot a nyakán.
 -Tori... ez mi?! Ugye nem megint... -kezdtem bele.
 -Nem, ez a múltkori.Tényleg, sajnálom! Én csak szomorú voltam, és elmentem hozzátok, de te nem voltál otthon.PJ nyitott ajtót, és beszélgettünk.Megértett, és megnevetett. Aztán csak egymás után történtek a dolgok, márcsak azon kaptam magam hogy ott fekszem mellette.
 -De Tori még is mi történt, hogy a bátyámmal beszélted meg? Soha nem is voltatok jóban! -értetlenkedtem.De ekkor Niall benyitott ránk. -Csajok, gyertek.Későre jár.Jó éjt Elena.
 -Nektek is.-mondtam miközben elmentek.Én is kimentem Harryhez és ledőltem mellé, a fejemet a mellkasára helyezve.
 ********************** Reggel *************************

Ugyanabban a pózban keltem fel ahogyan elaludtunk a kanapén, de arra hogy Harry próbál kimászni alólam.
 -Miért nem szólsz.. Könnyebb lenne ki mászni alólam. -mosolyogtam rá.
 -Nem akartalak felkelteni, olyan édesen aludtál.- simította meg az arcomat gyengéden. -Na keljünk, reggelizzünk valamit.-majd azzal a lendülettel neki álltunk palacsintát csinálni. Hazza próbált menő lenni a palacsintával, de valahogy nem jött össze neki.-Nézd!- szólt, és feldobta a palacsintát, ami végül a meztelen mellkasán landolt. Persze én nevettem és megtapsoltam őt. 
Kicsivel később kezdett mindenki leszállingózni. Együtt megterítettünk, és helyet foglaltunk. Már csak Niall-re és Torira vártunk.Milyen meglepő...! Amikor szíveskedtek ők is lejönni, leültek ők is enni. Közben bájologtak, és csókolgatták egymást.
 -Na jó, nekem elment az étvágyam!-álltam fel, és mentem a konyha pulthoz. (Ami csupán pár méterre volt az asztaltól) Niall pedig utánnam. -Elena, mi bajod?-kérdezte kissé haragosan.
 -Hogy nekem mi bajom? Kérdezd meg a barátnődet!
 -Te meg miről beszélsz? Tori!-kiáltott oda neki.Persze ekkor mindenki a közelünkbe gyűlt.-Tori miről beszél Elena, hmm?
 -É-én nem tudom!- habogta.
 -Ajj, könyörgöm! Mondd el végre neki az igazat! Gyerünk! Mondd csak el neki, most!- emeltem fel kicsit a hangomat.
 - Elena kérlek!-suttogta.
 -Nem Tori!Mondd el a bátyámnak vagy én fogom!-mondtam még hangosabban, El pedig a hátam mögül csitított.
 -Valaki mondja el mi van!-szakított félbe minket Niall, de én csak továbbra is szúró tekintettem néztem Torit.  -Utoljára mondom, valaki mondja el hogy mi folyik itt! Tori?! Eleana?!-mondta, de mivel Tori nem szólalt meg, nekem kellett.
 -Tori.., megcsalt téged!-mondtam ki egész egyszerűen, amire persze mindenki felkapta a fejét. 
 -Hogy mi van? Tori ez igaz?
 -Nem!-tagadta.
 -Torii!-mondtam idegesen, már nem sok kell hogy elszakadjon a cérna.  -Na jó, igen! Igaz!!!Ezt akartad hallani Elena?! Most boldog vagy?-kiabálta.
 -Nem k*rvára nem! Az egyik bátyámmal, megcsalod a másikat, undorító r*banc vagy! Mégis mit hittél hogy nem mondom el neki? -kiabáltam én is vissza neki.
 -Hogy én R*banc??!  Ez csak azért is vicces mert ezt pont te mondod, amikor te is titkolózol Harry előtt, te is átvered őt. Te és Harry is ugyan olyan szánalmasak vagytok!-vágta a fejemhez, de ekkor elszakadt az a bizonyos cérna.
 -Mégis mit képzelsz magadról? Nem elég hogy fájdalmat okozol Niall-nek, még Harryt is a szádra veszed! Azt ajánlom most azonnal takarodj innen!  De meg ne lássam hogy hozzánk mész! Szakadj le a családomról!Na szia!-kiabáltam, miközben kidobtam őt a házból.
Niall ledermedve állt és csak nézett. Én teljesen kiborultam, és ahogy láttam a szőkeség is.Felrohant a szobájába, maga után becsapva az ajtót.Hazzy engem nyugtatgatott, a többiek pedig próbálták összerakni a képet.
 *Valamennyivel később* 
Még mindig a reggel történteken gondolkodom.Harry nagyon édes volt, de sajnos nem törődtem vele eleget.
 -Kicsim, elugrom anyáékhoz, nem gond?
 -Nem persze. Puszilom őket.-mondtam kedvetlenül.De mivel láttam hogy ez kicsit bántotta, megfogtam a kezét és a szemébe néztem mosolyogva, mivel nem tudok úgy a szemébe nézni hogy ne mosolyogjak. -Köszönök mindent! Nem tudom mi lenne velem nélküled!
 -Szivesen bébi!-suttogta ő is mosolyogva, majd egy puszit nyomott homlokomra. Mi után elment, rendeltem kaját.
A közös kedvencünket Niall-el. Nando's.
Amikor meghozták mind a négy adagot belőle, (mivel nagyon sokat megbírunk enni belőle) erőt vettem magamon és felmentem hozzá. Az ajtó előtt megálltam és vettem egy nagy levegőt.
 -Niall bent vagy?
 -Nem!-mondta.
 -Kérlek, nyiss ajtót...
 -Nem Elena! Csak létszives!-kérlelt.
 - Hoztam neked Nando'st, a kedvenc helyedről, még friss.-mondtam neki reménykedve. De bejött. Az ajtó nyílt és één beléptem rajta.De őt nem láttam, majd csak akkor amikor becsukta az ajtót. Ki vette a kezemből az ételt, és szorosan magához ölet. 
Leültünk az ágyra egymással szembe és csak némán fogtam a kezét.
 -Mióta tudod?-szólalt meg végül ő.
 -Hhh...Tegnap óta.
 -És miért nem mondtad el nekem?
 -Mert neki kellett volna, vagy nem?
 -De.De még előttem is tagadta.-sóhajtotta szomorúan.
 -Sajnálom, tudom mekkorát csalódtál benne. Ismerős az érzés...
Utánna ő fogta  a Nando'st és közénk tette mosolyogva. A kaja, az mindig felvidítja. Miután elmajszoltuk, lentről az én nevem hallatszódott, hogy valaki azt kiabálja.
 -Mennem kell. Biztosan jól vagy?-kérdeztem tőle, az utolsó falatot lenyelve.
 -Persze, menj csak!-én felálltam és épp elmenni készültem.- Hé, Köszönöm! Szeretlek hugi! 
 -Én is szeretlek bratyó!-nyomtam egy puszit puha arcára. Majd lesíettem a lépcsőn és Harryt pillantottam meg egy szál rózsával a kezében aki éppen megint kiabálni készült a nevemet.
 -Ele-kezdte de abba hagyta amikor meglátott.-Szia Milédy!- csókoltmeg ls nyújtotta át a virágot.Vörös rózsa, a kedvencem.
 -Mi ez az idétlen beszéd?-nevettem.
 -Majd meglátod.-mondta sejtelmesen.
 -Na? Mikor?- nyílt ki a csipám.
 -Majd.Délután érted jövök.Öltözz fel rendesen.-kacsintott majd táozott a házból. -Hmm.. Mire készül?-szólalt meg mögötte egy hang, és amikor megfordultam Liam-mel találtam szembe magam.
 -Nem tudom, de remélem jó lesz.-mosolyogtam.
 -Majd meglátjuk. Jöszz?
 -Hová?-kérdeztem meglepődve.
 -Daniellel Skype-olok.
 -Persze! Daniii!-szaladtam oda a laptpohoz.
 -Hé várj meg!-jött utánam.
Jó beszélgettünk, régen láttam őt. De nem soká jön haza és akkor újra együtt lesz a banda.Nem sokkal később Eleanor lépett be az ajtón. -Sziasztok! Elly beszélhetnénk?
 -Persze. Szia Dani, legyél rossz!-kacsintottam majd kettesben hagytuk őket, mi pedig kimentünk a hátsó kertbe.
 -Na, miért vagy ilyen izgatott?-tértem a tárgyra.
 -Hát, tudod Louis megkérte a kezem, és ma megbeszéltük az idő pontot is. Szinte minden el van intézve csak a ruhát és a helyszínt kell még megnézni.-mesélte.
 -De jó!-örültem vele együtt.
 -Várj, van még jobb is!Lennél a tanúm?
 -Úr istenn! Persze, nagy örömmel!-ugráltunk ölelkezve örömünkbe. Ezt egy Sms szakította meg. -Harry írt.-mondtam Elnek, és hangosan felolvastam.- Azt irja: " Szia Kicsim!Készülj, nem sokára megyek érted. Ne feledd öltözz fel rendesen, hideg lesz az este. Puszi Harry xx" Úr isten, tényleg el is felejtettem.Sajnálom de muszáj készülődnöm.-csaptam a homlokomra.De nem volt mérges, sőt segített készülődni is. Ezt a szettet vettem fel:
Lazán oldalra fontam hozzá a hajam és kész. Natúr sminket vittem fel magamra. Egy kis alapozó, púder, szájfény és szempilla spirál.Később tényleg megérkezett Harry. Felkaptam gyorsan a sapim, és a kabátom majd ajtót nyitottam neki.
 -Szia Szépségem!-köszönt egy puszival, és felém nyújtotta a kezét, amit meg is fogtam.Udvariasan kinyitotta a kocsi ajtaját, majd megkerülve a járművet ő is bepattant mellém.Elindultunk.  Mindig rám-rám pillantott és mosolygott. Már úgy félórája utaztunk és bekapcsolta a rádiót. Ekkor rá tette  kezét a combomra, és én is az övére.Hangosan felsóhajtott mosolyogva, és megszorította a kormányt, de nem vette el kezét, szóval én sem tettem. 
 -Na megérkeztünk!-mondta mosolyogva és letérve az útról egy kis farm felé vettük az irányt.Az oda vezető kis út ki volt téve fáklyával.Egy házikó állt ott és mellette egy mező.  Míg én csodáltam a tájat addig ő kinyitotta az ajtómat és kiszálltam én is.
 -Eddig tetszik?-mosolygott rám megfogva a kezem.Megfordultam és neki dőltem mellkasának. -Most viccelsz? Imádom!
 -Jó mert ez még semmi!-indult el maga után vezetve engem a kisház felé.Belül gyertyákkal volt kitéve szinte minden. Volt egy kandalló, egy kanapé, ebédlő asztal.. minden ami szükséges.
  Iszonyatosan gyönyörű volt.
Miközben én felfedeztem a házat, addig Harry bepakolt.
 -Sétálunk egyet odakint? -kérdeztem  mosolyogva.
 -Persze!Gyere!-vezetett maga után.A táj elbűvölő volt, mi pedig csak sétáltunk összekulcsolt kézzel. Mi után megmutatta a "kis" birtokot, ami nem mellesleg kiderült hogy az övéké, megálltunk egy szomorú fűzfánál. -Mindjárt jövök, várj meg itt!- mondta, majd elszaladt. Alig egy perc múlva vissza tért egyik kezében egy pokróc, a másikban egy gitár. A pokrócot leterítette a földre, amire le is ültünk. -Öhm... szóval!Készültem neked egy kis meglepetéssel! Remélem tetszeni fog.-kacsintott, amitől én levörösödtem. Majd elkezdett játszani a gitáron, és énekelni. 
Volt olyan pillanat ahol csak becsuktam a szemem, és minden szavát hagytam hogy átjárja a testem.Néha rám pillantott egyenest a szemembe és egy fél mosolyt eresztett felém. 
Amikor az utolsó sort énekelte, kirázott a hideg. Jó érzés volt.
Meg sem tudtam nyikkanni, csak egy könny csepp gurult le az arcomon. Amikor ő ezt látta, közelebb ült, letette a gitárját és szorosan ölelt magához mint bármikor máskor.Izmos karjait átfonta a testemen, és erősen tartott.De ez most jól esett. Imádtam az illatát, a testét, a tetkóival együtt, de amit a legjobban szerettem az a lelke volt. Lassan elváltunk egymástól és Hazza pirult arccal fordult felém. -Na tetszett?
 -Most viccelsz? Teljesen leblokkoltam...
 -Tényleg?-mosolygott csillogó szemekkel.
 -Igen, igen! Ezt te irtad?
 -Igen, amikor szakítottál velem.Akkor irtam, a címe Dont let me go.-mondta.Nem válaszoltam semmit csak megcsókoltam, és hanyat feküdtem hogy megtudjam csodálni a csillagokat.Harry is így tett. És csendben kémleltük az eget, meg hallgattuk a tücsök ciripelését.
 -Tori mit mondott, miért kell titkolóznod?-suttogta.
 -Hhh... nem érdekes, tényleg! 
 -Nekem bármit elmondhatsz tudod! Megbízhatsz bennem!-simította meg a hajam. 
 -Hát jó, szóval régen nagyon szegények voltunk... És segíteni akartam anyáéknak, de nem vettek fel sehová... hisz nem is volt semmi tapasztalatom. Tori ajánlott egy helyet, ahol sok pénzt lehetett keresni, kevés idő alatt.Tehát elmentünk oda. Egy night club volt. Táncos nőket kerestek oda, és mi is jelentkeztünk. Pár hónapig voltunk ott. És amikor kezdett eldurvulni a helyzet ott hagytuk a helyet. Ezért estem olyan hamar régebben is depresszióba...Nagyon szégyellem, de ami történt megtörtént. Ez ellen nem tehetek semmit!
 -És ezt miért nem akartad elmondani nekem?
 -Mert féltem!Féltem hogy itt hagysz!
 -De hogy is! Ne félj, előttem ne szégyelj semmit, és a többiek előtt sem kell!Most már mi vagyunk a családod.-mondta amire elmosolyodtam.-Mindenkinek vannak sötét titkai!
 -Igen ? És akkor a tied mi?-kérdeztem meglepődve.
 -Hát az úgy történt, hogy Gemmának volt egy csoda szép aranyhala, És véletlen bele ejtettem a lámpát az akváriumba.És hát Csöpi az aranyhal meghalt.Én pedig lehúztam a WC-n.És vettem neki egy másik ugyanolyat. De Shh.. ne mondd el senkinek!- mesélte teljesen komolyan amin én pillanatokon belül nagyot nevettem. -Imádom hallani amikor nevetsz!-mondta mosolyogva.
 -Menjünk be Hazz, kezd hideg lenni!-mondtam neki, miközben felálltam és tartottam neki a kezem. Miután bementünk Harry elment a mosdóba én pedig kerestem valami ennivalót. Kenyeret és nutellát találtam tehát ezt ettük.Utánna Harry ledőlt a kanapéra, én pedig indultam zuhanyozni. Ő ma már annyi mindent tett értem, most én jövök. -Harry, drágám gyere egy kicsit!-kiabáltam ki neki, aki pillanatokon belül ott is termett.
 -Mi a baj édes?- nézett rám aggodalmasan, de amikor meglátott fehér neműben egyből mosolyra húzódott a szája.-Mire készülsz? -kérdezte pimasz mosollyal, miközben egyre közelebb lépkedett.
 -Majd meglátod. De szerintem azokra nem lesz szükség!- mutattam a ruhájára és egy puszit adtam neki, és beszálltam a zuhany kabinba.És ő jött utánnam.Majd megengedte ránk a vizet. -Úgy érzem, szép estének nézünk elébe!- suttogta majd megcsókolt.
Miután együtt lezuhanyoztunk, Harry begyújtott a kandallóba .Az előtt tele tette a földet párnákkal, plédekkel. És amikor leültem mellé, megcsókoltam.Ő elhúzódott és kapcsolt be zenét, aztán vissza csókolt.Azt hittem velem van baj, de nem. Csak elő jött a romantikus éne.Majd történtek a dolgok. /Nem részletezném a +18-as részét, azt rátok bízom, és a képzeletetekre ;) /
 *Az után*
Ledőltem mellé, ő a paplant magunkra húzta és néztük a kandallóban égő tűzre. Percekig csendben voltunk, ám Harry ezt megszakította. -Elena.-szólt halkan, én pedig hátrább másztam hogy szemeibe tudjak nézni, majd folytatta. -Én sokat gondolkodtam rajta hogyan mondjam el neked, de szerintem ez a tökéletes pillanat.
  -Hát oké! Mondd csak.-mosolyogtam, és puszit adtam mellkasára.
  -Szeretlek!-bökte ki.Mélyen a szemembe nézett és smaragd zöld szemei a lelkembe hatoltak.Ekkor meleg boldogság töltötte el testem minden porcikáját. -Én is szeretlek téged!-csókoltam meg és hozzábújtam, ő pedig erősen magához csatolt. Akkor este megbizonyosodtam róla, hogy ő az én emberem.
                                 
                                                                                  Bells xx

3 megjegyzés: