2013. november 22., péntek

14.Fejezet

Sziasztok! Itt vagyok az új résszel. Kezdenek be indulni a dolgok.A zenét hallgassátok hozzá a szöveghez, az elejénél úgy lesz hatásos. Megszeretnélek kérni titeket hogy HA TETSZIK létszíves írjatok KOMMENTET hogy tudjam jól csinálom e amit csinálok :)
Előre köszönök mindent:) Fantasztikusak vagytok, jó olvasást! Puszy :)                               



  14.Fejezet- Pörgés ezerrel!



 Reggel amikor felkeltem, Harry erős ölelő karjait éreztem átfonódni a testemen. Óvatosan megfordultam, így jobban megvizsgálhattam tökéletes arcát.
Zavaró, kusza tincseit elvettem a szeme elől. És mosolyogva néztem ahogyan alszik. Hogy élhettem én e-nélkül az ember nélkül?
Hisz ő jelent nekem mindent! Életet, szerelmet, boldogságot, és a családot. Mindent megadnék, még az életemet is oda adnám azért hogy ő boldog lehessen. Egyszerűen nélküle nem lenne teljes az életem. Amikor eltűnt, akkor is elmondhatatlan fájdalmaim voltak. Gondolataimból Harry mocorgása zökkentett ki.
 -Jó reggelt Szépségem! -mondta mosolyogva, álmos fejjel.
 -Jó reggelt édesem!-adtam puha arcára egy puszit.
Ő csak mosolygott majd ajkait az enyémre tapasztotta. Magára húzott így ő volt alul. Erősen tartott és gyengéden falta ajkaimat. 
Pillanatokon belül fordított helyzetünkön.
 -Mi van Styles? Kezdesz beindulni?!- szakítottam félbe csókunkat nevetve.
 -Hát neked nagyon nehéz, sőt egyenesen lehetetlen ellen állni!- suttogta rekedtes hangján és újabb csóközönnel halmozott el. Az eseményeket ajtó kopogás zavarta meg.
 -Elena, itt van tesód és azt üzeni készülődj gyorsan.- mondta az ajtó másik oldaláról Zayn.
 -Oké. Köszi, azonnal megyek.-kiabáltam ki.-Basszus el i felejtettem!
Harry csalódottan mászott le rólam. Én azonnal felpattantam és át rohantam a szobámba. Felkaptam magamra egy farmert, egy pólót rá egy poláros pulcsit. Gyorsan össze fogtam a hajam és sminket is vittem fel magamra.  Harry egy száll boxerben várt rám az ajtó előtt. Majd oda nyúltam a táskámért és lementem Hazza oldalán a nappaliba. Amikor megpillantottam Emmát egyből karjaimba zártam. Gyors adtam puszit minden jelen lévőnek és beszálltam Emma mellé a kocsiba.
Arcomról nem lehetett le törölni a vigyort, amit az imádott testvérem is észre vett. -Mi ez a jó kedv? Csak nem Harry miatt van ez a nagy boldogság?-mosolygott. 
 -Ami azt illeti de. Az elmúlt időben egyre komolyabbnak érzem a kapcsolatunkat.
 -Úhh... És mióta is vagytok együtt?
 -Hát 3 hónapja. 4 lenne de egyszer szakítottunk, és onnan számítva 3 hónap lesz nem soká. Azt is Harry mondta. 
 -Aha. Azt hiszem értem.- nevettünk.
 -És most amúgy hová is megyünk?
 -Most kérlek szépen, egy stúdióba! Ma felvesszük az első kislemezedet, és utánna ha azzal végeztünk megyünk egy fotózásra. És ezen a héten le is forgatjuk majd hozzá a klippet.
 -Ú isten! Hát te nem vicceltél amikor azt mondtad hogy keményen bele húzunk.  
 -Én szóltam. És amúgy van olyan dalod amit most fel vehetnénk?
 -Persze, van néhány. De szerintem a Slow Down tökéletes lesz.

***
Amikor megérkeztünk a stúdióhoz féltem.Féltem, hogy elrontom és feleslegesen raboljuk az emberek idejét. De amikor beléptem és elkezdtem énekelni minden kétségem elszállt. Igaz kicsit sok időbe telt mire összetettük a dalt de a végeredményért teljesen megérte.
Elsem akartam hinni hogy ezt a dalt én irtam, és én énekeltem fel, büszke voltam már most magamra.
Boldogan indultunk a következő állomásunkra, a fotózásra.
Nagyon kedvesen fogadott minket mindenki. Emma váltott pár szót a fotóssal, én addig a fodrászra, stylistra, sminkesre és egyéb profikra bíztam magam. A végeredmény elképesztő volt, mint ha nem is én lettem volna. Zseniálisan éreztem magam a bőrömben. A fotózást is nagyon élveztem. Csináltunk pár pofás kis képet. Úgy döntöttünk, hogy a legjobb kép lesz a kislemezem borító képe. 

Nagyon boldog voltam amikor kiválasztottuk a képet. Bár kicsit a végére a testem fáradt volt én belül pörögtem.
 ***
Amikor haza értem fáradtan estem be a nappaliba. Már ott lustálkodtam pár perce, amikor a zongora hangjára lettem figyelmes. Elindultam a hang irányába és Harryt meg Liamet láttam akik nagy munkában voltak. Biztosan új dal az albumra. Nem is zavartam meg őket, inkább fel mentem zuhanyozni. Percekig csak folyattam magamra a vizet.Olyan jól esett. Miután végeztem felkaptam a pizsimet, és a mamuszomban becsoszogtam a szobámba. Amikor beléptem az ajtón Zurie már aludt az ágyon, és bebújtam hozzá a takaró alá. Írtam egy SMS-t Harrynek, hogy húgommal alszom, és elaludtam.

Álmomban egy mezőn voltunk Harryvel. Csak ő meg én. Legalább is egy ideig. Gyönyörű idő volt, és kint voltunk a szabadban. A fűben birkóztunk, küzdöttünk egymás csókjaiért. Ekkor egy kis lány szaladt felénk, lufival a kezében. Harryvel felültünk és úgy vártuk a megérkezését. Ami meg is történt. Gyönyörű nagy barna szemei, és hosszú göndör barna fürtjei voltak. Az ölünkbe dőlt és megölelt minket. Majd felém fordult és ennyit mondott: "Szeretlek anyu!"
Ő a mi kislányunk volt. Gyönyörű.. álom volt.
És igen csak álom volt. És sajnos véget szakadt, mert Zurie párnával kezdte püfölni a fejemet. -Elena kelj már fel! 10 óra van!
 -Jól van! Fent vagyok! Fent vagyok!-tettem fel a kezemet védekezés képpen. -Gyere Tücsök menjünk le reggelizni.
Majd megfogta a kezem és síetősen leráncigált a lépcsőn.
 -Sziasztok!-kiáltottam hogy mindenki hallja.
 -Szia Hugi! -jött vissza a köszönés Nialltől , aki valami kaját csinált.
 -Szia Édesem!- pattant fel, a kanapéról. Oda jött adott húgom fejére egy puszit, majd engem ölelt magához. Leültünk a nappaliba és mindent elmeséltem neki, majd később megérkezett Emma és én elkezdtem készülődni. -Na jól van. Menjetek el ne késsetek! Majd este találkozunk!-ölelt meg bánatosan Harry. Csak ránéztem Emmára és ő bólintott egyet. Tudta mit akarok.
 -Drágám, nincs kedved velünk jönni?
 -Biztos? Nem akarok zavarni!
 -Persze, nem zavarnál! Nyugodtabb lennék, ha te is ott lennél, még is csak az első forgatásom.
Boldogan bólintott, majd elindultunk. 
***
Már rajtam volt a ruha, a smink, és a hajam is megvolt csinálva. 
Már csak egy perc volt kezdésig. És én egyre jobban kezdtem izgulni, amit Harry is észre vett. Erősen megölelt, amire most nagy szükségem volt. Amikor elváltunk, ő és Emma a háttérből figyeltek engem. Engem meg a helyemre vezettek. Nagyon izgalmas volt a mai nap. Életem első klipp forgatása.
***
1 hét múlva:
Az elmúlt egy hétben nagyon sokat dolgoztam.Minden nap a forgatásra jártam, azon kívül pedig még tánc próbákra. De minden délutánomat otthon töltöttem a skacokkal. Ma kell utoljára mennem, hogy megnézzük a teljes és végleges változatot.
Még ma felfogják tenni a dalt majd utána valamennyivel, talán csak pár nappal utána a klippet is.
Amikor haza értem, Niall köszöntött elsőnek.
 -Hahó! Megjöttem, gyertek le egy kicsit létszíves!- kiabáltam, hogy mindenki meghallja.Alig egy percen belül mindenki összegyűlt.
 -Minden rendben?-aggódott Liam.
 -Persze. Csak hoztam nektek valamit!-vettem elő a táskámból, a CD-t amin rajta volt a videó klipp. Harry kivette a kezemből és mindenki beszaladt a nappaliba. Gyorsan berakta a lejátszóba és lehuppant mellém a kanapéba. 
Mindenki a képernyőt nézte, én pedig őket, és a reakciójukat.
Harry tudta hogy róla szólt a dal, és egyfolytában mosolygott.
A klippnek mikor véget ért, megtapsoltak.
 -Na tetszett?-suttogtam oda Harrynek.
 -Imádtam! Nagyon szexi.-suttogta ő is a fülembe.
Miután mindenki gratulált, beszélgettünk egy kicsit, ekkor Harry az ölébe kapott és fel állt velem az ölében.
 -...bocsi, úgy tűnik majd később folytatjuk!-fejeztem be a beszélgetést nevetve.-Hová viszel?
 -Meglátod!
 -És mit fogunk csinálni?- kérdeztem, mint aki nem tudná.
 -Hát nem fogunk unatkozni, azt garantálom!-kacsintott felém.Ekkor elértünk a szobájához és letett, majd bementünk. Leültem az ágyra, ő pedig magunkra zárta a szoba ajtaját.
***
Felkaptunk magunkra egy köntöst és kinéztünk tiszta-e a terep. Gyorsan besíettünk a fürdőbe, és lezuhanyoztunk.
Aztán lementünk egymást átkarolva a konyhába. 
 -Hát te még fent vagy?-öleltem át Niallt, aki lent ült az étkezőben.-Jól vagy?
 -Ja, igen.Csak gondolkodtam egy kicsit.
 -Biztos minden oké?!
 -Persze. Ne aggódj, jó éjt. Szeretlek!-adott egy puszit homlokomra.
Majd felment én pedig csatlakoztam Harryhez.
 -Na! Mire vagy éhes?-kérdeztem a hűtőben matatva.
 -Pont őt nézem! -nevetett.
 -Perverz!- nevettem én is.-De most komolyan mit együnk?
 -Sajtos szenyó?!-vette ki mellettem a hozzá valókat. Csináltunk egy jó pár szendvicset, amit hamar el is fogyasztottunk.
Harrynek kicsit össze vajazta az arcát és kicsit felkacagtam. És egy konyharuhával kezdtem tisztogatni. Ő neki dőlt az asztalnak és kereste tekintetem. Én viszont elvoltam foglalva, az arcát törölgetem. -Menjünk aludni.Jó?-suttogta Harry és ekkor elérte amit akart. Mélyen a szemébe néztem. -Mondtam már, hogy gyönyörű a szemed?
 -Nem. De örülök hogy megtetted.-mosolyogtam, és kezdtem el indulni, de ő vissza húzott magához. 
 -Elena, Köszönöm!
 -De még is mit?
 -Életem legszebb 4 hónapját!-mondta teljesen komolyan és megcsókoltam. Majd ezt suttogtam ajkaiba " Szívesen!"
Össze kulcsoltam ujjainkat, és fel mentünk aludni egy keveset.

Reggel izgatottan keltem fel. Elsem hiszem, hogy ma fogják kitenni a dalomat. Elmondhatatlanul boldog voltam. És az hogy Harry is mellettem állt, csak hab volt a tortán. Pár órával később már mind a nappaliban ültünk, és vártuk hogy megjelenjen. Végre megpillantottuk. A fiúk és Eleanor is ezerrel posztolták Twitter-re meg Instagramra. Alig egy óra alatt már több mint 4000 megtekintés és Like érkezett. Persze tudom, hogy a fiúknak is köszönhető, de akkor is jó érzés volt. Emma hívott, hogy mivel nagy a felhozatal a dalra, most kiakarják tenni a klippet is. Hirtelen nagyon elkezdett verni a szívem, és izgatott lettem. 
 -Na jó hír?- kérdezte mosolyogva Hazza.
 -I-igen! Még most kiakarják tenni a klippet. -mondtam lesokkolva, és Niall azonnal fölkapott ölelő karjaiba. Miután letett jött Harry is, és így tovább.
 -Mi a programod mára?- kérdezte Louis miközben a hajamat babrálta.
 -Hát nem soká megyek tánc próbára, de utánna szabad vagyok, miért?- nevettem közben azon hogy belegubancolta az ujjait a hosszú hajamba. -Bulit szeretnék rendezni! Megünnepeljük a sikereidet!
 -Várjatok, segítek!- síetett oda segíteni Zayn.Amint kigubancoltuk a hajam, felmentem a szobámba és kerestem valami göncöt amit  feltudok venni, és kényelmes is. -Kopp-kopp!- jött be az ajtón Harry. -gyere csak. Jó, hogy jössz. Segítenél?
 -Persze, mit?
 -Várj mindjárt szólok, addig fordulj el és ne leskelődj!
 -Nem ígérek semmit!- fordult meg nagy mosollyal.Gyorsan levettem a pólómat és vettem fel egy toppot.
 -Harry! Mondtam, hogy ne leskelődj!-dobtam hozzá a pólómat amikor megfordult. -Kész?- kérdezte nevetve.
 -Igen. Hátul felhúznád nekem a cipzárt? 
 -Aha. Szexi cucc. Ebbe mész? Akkor megyek én is!
 -Oké, gyere csak. A táncos lányokkal úgy is mindig fehérneműben szoktunk párna csatázni, tánc helyett.-nevettem.
 -Akkor mehetünk!-és a derekamnál megragadva megcsókolt. Egyik karomat átfontam a nyakán, a másikat pedig tökéletesen kidolgozott testén pihentettem. Kintről viszont dudát hallottunk.Értem jöttek.
 -Mennem kell!- húzódtam el egy kicsit.
 -Lekísérlek.- megfogta a kezem, és vezetett maga után.
Gyorsan kinyitottam az ajtót intettem a "fuvarosomnak", majd elbúcsúztam Harrytől. -Szia Drágám, majd jövök!- mondtam neki miközben beszálltam Roxy mellé. Tényleg el is felejtettem mondani, Roxy az egyik táncos lány. Jó mi?!

A próba eszméletlen volt. Most elevenemben voltam. De közben pedig nagyokat nevettünk és szórakoztunk.
 -Oké. 5 perc szünet csajok!
 -Na hát ez, ez jó volt!-ült le mellém Roxy lihegve.
 -Az biztos. Most teli vagyok energiával!
 -Azt látom. -nevetett.
 -Hé Roxy, nincs kedved eljönni hozzánk? Este buli lesz, szívesen látunk.
 -Okés. Jól hangzik. Ki nem hagynám.-egyezett bele.
 -Remek. Na akkor vissza próbálni.

Amikor Roxy kitett a házunk előtt csak arra vágytam hogy lezuhanyozhassak. Mi után ez megtörtént elkezdtem készülődni. Egy lenge nadrágot és egy atlétát vettem fel. Nem öltöztem ki, hiszen csak néhány barátunk jön át.
Niall gyorsan hazavitte Zuriet, haza felé pedig elhozta Emmát és Justint. Nem okkal később szólt a csengő.. megint.
 -Nyitom.-ment oda Liam.- Óh helló!
 -Szia Roxy.- húztam bentebb. Üdvözölték egymást mindenkivel, majd elindult a zene és pezsgőt bontottunk. Pont ekkor betoppant Danielle, és Perrie. Nagyon örültünk nekik. Újra teljes a csapat.
 -Elenára!- mondta mindenki egyszerre és koccintottunk.
Csak táncoltunk, ittunk, szórakoztunk. 
Harryék kicsit többet ittak a kelleténél, így buli után elég nehéz  volt őket feltámogatni a szobáig. Miután sikeresen letettem őt az ágyamon, kiráncigáltam alóla a takarót és betakartam vele. Eléggé kiütötte magát szóval inkább hagytam őt aludni.
Lementem és Perrie segítségével kicsit összepakoltunk.
Mivel nem tudtam aludni, így helyet foglaltam a nappaliba. Minenki aludt csak én nem. Ekkor megcsörrent a telefonom. Tori volt az. Kicsit huzakodva ugyan de felvettem. 
 -Tori, tudod te hány óra van most?
 -Elena! Segítened kell!- mondta zokogás közepette.
 -Minden rendben? Hol vagy most?- kérdeztem aggódva.
 -Itthon, nálam. Miért fontos ez?- kérdezte ő is szipogva. 
 -Maradj ott, azonnal megyek. -gyors lecsaptam a telefont, és felkaptam  a kabátom ( mivel mát beköszöntött az Ősz és kint hideg van). Kocsiba nem ülhettem mert ittam, ezért Taxit hívtam.Pár perc múlva megérkezett, és be is mondtam a címet.
A percek olyan lassan teltek, és én egyre jobban aggódtam. Jó tudom, veszekedtünk, és haragszom rá, nagyon. De azért csak sok ideig voltunk legjobb barátnők. Szint testvérek voltunk... vagyunk!
Amikor megérkeztünk, fizettem és azonnal rohantam az ajtóhoz. És folyamatosan kopogtattam. Amint kinyitotta az ajtót, én egyből magamhoz öleltem. Kicsit meglepve, de ő is így tett. 
 -Tori mi történt? Megíjesztettél!
 -Nagyon bántanak a történtek. A lelki ismeret szétmarcangol belülről!-mondta kiborulva. Kicsit bűntudatom volt. Miattam csúszott így szét ennyire. Ha akkor ott vagyok mellette, akkor nem történik mind ez. Még sosem láttam őt ilyennek.
 -Úgy sajnálom!Tényleg! Kérlek bocsáss meg nekem!- suttogta megtörve.
 -Megbocsájtok! Csak kérlek kapd össze magad egy kicsit. Niall sem haragszik rád hidd el!
 -Húú, most nagy kő esett le a szívemről.
 -Ezt hogy érted?
 -Apával beszéltem, és úgy döntöttünk hogy kiköltözöm hozzá Hollandiába, egy kis ideig. De nem akartam úgy elmenni, hogy nem rendeztük a dolgokat.
 -Rendben! A levegő változás biztosan jót fog tenni!- értetem vele egyet, kicsit szomorkásan. Egész éjjel beszélgettünk, a régi szép időkről.

Arra keltem fel, hogy nagyon fáj a nyakam. Amint kinyitottam a szemem, Torit láttam meg mellettem. Aludt. Kimentem a konyhába önteni magamnak egy pohár vizet, ekkor ébredt fel ő is.
 -Elena. Segítenél kipakolni a cuccomat a ház elé? Mindjárt itt a Taxi.-mondta egy kicsivel később.
 -Persze. Na gyere.-nevettem, és segítettem kivinni, és megjött a Taxi.-Vigyázz magadra!-öleltem meg utoljára.
 -Köszönök mindent!Nélküled nem bírtam volna ki. Sok sikert a karrieredhez is!
 -Ugyan már! Majd hívj ha megérkeztél!- kiáltottam utánna és integettem neki, míg ő elhajtott. Lassan haza sétáltam.
Amikor beléptem  az ajtón azt hittem még mindenki alszik, de nem. Néhányan igen is éberek voltak. 
 -Uram istenem! Elena!- szorított magához Harry.
 -Harry! Nem kapok levegőt!- mosolyogtam míg visszaöleltem. -Mi a baj, hallod?
 -Azt hittem, azt hittem te is eltűnsz, mint akkor én! Soha nem bocsájtanám meg magamnak!- mondta halkan, de még mindig nem eresztett el. 
 -Ugyan már, Hazza! Itt vagyok, és nem is  megyek sehová!
 -De akkor hol voltál? És miért nem vetted fel a telefont?
 -Torinál voltam. Este felhívott és nagyon ki volt borulva szóval átmentem hozzá. A telefonomat itthon felejtettem.
 -Ja, értem. Amúgy már Emma is keresett!
 -Tényleg? Miért?- lepődtem meg.
 -Mert 10 órára intézett neked egy interjút, a helyi rádiónál.
 -Hogy mi csoda?!- azonnal hívtam Eleanort. És felrohantam a szobámba, Harry meg utánam. 
Szinte feltéptem a szekrény ajtaját, és pánik szerűen kezdtem el ki górálni a ruhákat, amin Hazz csak nevetett. 
Nem találtam egy normális göncöt sem... vagy még is!
 -Bingó!- ugrottam egyet örömömben.
Gyorsan fölkaptam magamra, és akkor megérkezett Emma is. Adtam Harrynek egy búcsú csókot, és elindultunk.

Amikor megérkeztünk, még bent ültünk a kocsiba, de ledöbbentem.
 -Ők mind miattad vannak itt!- mutatott végig a tömegen.
Lassan kiszálltunk a kocsiból és a tömeg elkezdett sikoltozni, és mindenhol kattogtak a gépek. Nagyon meglepett, de jó értelemben!
Mindenki képet szeretett volna. Sajnos Emma azt mondta most erre nincs idő, és mosolyogva integettem neki, majd beléptünk az épületbe.
John a rádiós fickó kedvesen üdvözölt. Pár percet beszélgettünk, majd beültünk a székbe, és visszaszámoltak.
 -3, 2, élő!-szóltak. És bekapcsoltak minket élőbe.
 -Hellóóó mindenkinek!-köszönt John jó hangosan. -Kedves hallgatók, üdvözöljük azt a gyönyörű személyt aki itt ül a mellettem lévő széken, a neve... Elena Navel!

                                                                                        Bells xx

 

3 megjegyzés: