2013. július 4., csütörtök

9.Fejezet

              Sziasztok!Előre jó olvasást.Kicsit újúlt a blog de remélem tetszik :))Nagyon köszönöm a több mint 1000 látogatót!Remélem kapok ehhez a részhez is pát komit :))
Remélem tetszeni fog.Nem soká jön az új rész...Jó szórakozást, ja és tekintsétek meg a blog Trailer-ét  is:))             
                     9.Fejezet-Nem veszíthetlek el!

Amikor kimondta hogy Harry, az én Harry-m halott, egyszerűen nem tudtam hinni neki.Felrohantam a szobámba amilyen gyorsan csak tudtam, bezártam az ajtót és a földre rogyva zokogtam.Liam utánam szaladt és az ajtón megállás nélkül dübögtetett. -Had menjek be..Elena kérlek..
 -Nem...Nem..Én csak egyedül akarok lenni!-böktem ki.
Úgy tűnt sikerrel jártam mert abba hagyta és elment az ajtótól.Nem sokkal később viszont újabb kopogást hallottam.
 -Elly!Bejöhetek?Hoztam neked valamit...-mondta halkan.
Kinyitottam az ajtót ő ekkor belépett letette a tálcát a kis asztalra és megölelt.Jó szorosan amit viszonoztam sírás kíséretével. -Hoztam neked abból a finom teából, amit még te meg..vettetek..-halkult el a mondat végére.
 -Ez volt a kedvence!Hmm..-kavargattam csendben.Sokáig csendben ültünk egymás mellett a földön.Ezt a csendet én zavartam meg:-Figyelj Eleanor, nem kell itt maradnod őrizni, jól vagyok!
 -Aha!Én ezt nem így látom!Most tudom mennyire szükséged van ránk, és nekünk is rád!Mind szerettük őt..
 -De ő nem halt meg!-furcsán rám nézett.-Nem vagyok őrült..Én csak ..
 -Szereted..Világos!De semmi jel nem utal arra hogy él!
 -Ahogy arra sem hogy meg-meghallt!-csuklott le a hangom.-Egyszerűen csak érzem, ezt nem tudom megmagyarázni..-motyogtam.El csak megfogta a kezem és megszorította amikor észre vette hogy egy újabb könny csepp gurul le arcomon. -Figyelj, elkell menjek egy kis ideig, de sietek vissza!-ölelt meg.
 -Rendben! Köszönök mindent!-hálálkodtam.Egy óra eltelt, addig én belemélyedve gondolataimba észre sem vettem hogy így pörög az idő. Niall jött fel a szobámba és leült az ágyra. -Szia!
 -Szia.-szuszogtam vissza.
 -Kész a vacsora, gyere enned kell pár falatot!
 -Most egy falat se menne le a torkomon.
 -Tudom!De enni muszáj, ha nem jössz magadtól hát én viszlek le!-erősködött egy kis erőltetett mosollyal.
 -Niall.. El sem bírsz!Menj nyugodtan ..én itt leszek!
 -Hát jó!-azzal a lendülettel föl kapott karjaiba és levitt a lépcsőn egyenesen az ebédlőig.Nem gondoltam hogy ilyen erős lett. Az említett helyszínen mindenki rám nézett majd mikor bólintottam egyet ami azt jelezte hogy "Semmi gond!" folytatták a tálalást. Mindenki szépen helyet foglalt egyedül a mellettem lévő szék volt üres.Harry hűlt helye.Óvatosan szemem sarkából oldalra tekintettem a székre és egy nagyot nyeltem.Alig evett valaki valamit.Még Niall is. Vacsora után mindenki ment a saját dolgára egyedül én maradtam ott. Arra gondoltam hogy Louis-nak sem lehet könnyű most. Pont akkor lépett ki a teraszra. Utánna siettem én is. Amikor kiléptem láttam hogy a tarkóját fogja és furcsán veszi a levegőt.A vállára tettem a kezemet, ami után ő megfordult. Könnyes szemmel rám nézett.Közel húztam magamhoz és megöleltem.El a konyhából követte az eseményeket. Féltem hogy féltékeny lesz, de nem.Tudta hogy közel álltunk Harry-hez. Csak mosolygott és neki is pár könny csepp szökött szemeibe. Pár perc után elválltunk egymástől. Össze mosolyogtunk.. Mi a két pityergős.Piros szemekkel néztünk egymásra. -Nem jössz e?-kérdeztem.
 -Nem, még maradok egy kicsit, menj nyugodtan..-küldött egy mosolyt és elindultam befelé.Eleanorral össze ütköztem és megöleltem."Köszönök mindent, de most neki van rád szüksége!" ezt súgtam a fülébe.Amire válaszul csak bólintott egyet és elindult Lou-hoz.Felindultam a lépcsőn, és ha már úgy is Hazza szobája az enyémmel van szemben.. Benézek. Úgy is tettem.Megálltam az ajtó előtt vettem egy nagy levegőt,majd lassan beléptem.Alig hogy beléptem már éreztem a jellegzetes illatát. Ledőltem az ágyra, kezembe vettem kedvenc párnáját és álomba sírtam magam. Más nap reggel a telefonom csengésére keltem fel.Hát miért is ne, egy újság író.Ezek szerint már nyílvánosságra került a hír. Azt akarták hogy interjút adjak.De persze nemet mondtam, és amúgy sem állok még készen rá lelkileg.Ahogyan ebben a házban senki. Amikor lementem a nappaliba ott voltak a többiek is. A csapat nagy része.Elmeséltem nekik a reggeli incidenst. -Komolyan.. Hogy van pofájuk?!-jelentette ki Zayn.
 -Ezekben egy csepp együtt érzés sincs..-ült le hozzánk El.

Miután ezt kitárgyaltuk megjelent a One Direction menedzsere.Beengedtem. Kedvesen még is idegesen köszönt. -Lányok .. Megkérhetlek titeket hogy had beszéljek a fiúkkal.. Köszönöm.-mondta.Ahogy kérte mi ott hagytuk őket, addig bementünk a szobámba. Gyorsan megnéztük külön-külön az e-mailünket.Én kaptam egy nagyon érdekes levelet. Két rajongó küldte.Azt üzenték hogy nagyon sajnálják azt ami történt és a "Elarry-Harlena" emlékére készítettek két videót.1. és 2.  Ezeket amikor megnéztem a könnyeim úgy folytak mint a patak.Nagyon édes volt tőlük. És irtam is nekik vissza hogy megköszönjem.Ezeket természetesen nemegyedül hanem Eleanorral néztem meg. De nem csupán a videót találtam.Ugyanis találtam pár képet is a buliról: 
  
Csak nézegettem amikor ezeket megláttam.Ez után felléptem a Facebook-ra és ott Nina édesanyja irt nekem.Nina egy-két napja eltűnt Shamanta-val együtt. Tudjátok ő az a nagyon sokat képzelő csaj. Én erre nagyot néztem.Ninára nem vall hogy csak úgy felszívódik. Elkezdtem gondolkodni hogy elég fura.. Már mint az hogy Harry és a két lány egy időben tűnnek el.Méghozzá Harry-t két lány vitte el.Vagy is rabolta el.Különös véletlen nem?! De nem az nem lehet!Vagy még is?! Tanácstalan vagyok! El mondtam Eleanornak az elméletemet amit ő is furának tartott de nem ellenezte. -Liam, gyere létszíves!-kiabáltam míg lesiettem a lépcsőn.
 -Igen?Mi történt?!-kérdezte aggodalmasan.
 -Emlékszel még Ninára?
 -Igen, persze.Ő az a szőke hajú fura lány?
 -Igen ő az....
 -Mi van vele?Ugye nem randizni akar?!-nézett rám.
 -Nem-Nem!Lehet ő és egy másik csaj rabolta el Harryt!Nem láttad valamerre, bármerre...
 -De!Hiszen itt volt egy magas szőke lánnyal...-erre össze néztünk Eleanorral.
 -Mikor volt itt?A bulin?
 -Igen!Azt hittem te hívtad meg ezért nem is foglalkoztam vele..!
 -Jól van..Nyugodjunk le!-Szólt El.Ez után szóltunk a többi fiúnak is.Akik mondták hogy ők is látták őket.Ez eléggé kiakasztott, mert én nem nem emlékszem semmire! Lehet én is találkoztam velük.Nem tudom!De ez már mindegy, kikell deríteni valahogy hol lehetnek.Louis és Zayn elmentek a rendőrségre ahol elmondtak mindent. Este már nem tudom mi volt velem. Csak azt akartam hogy vége legyen ennek az egésznek és újra karjaimba tudjam zárni Harryt.
Ki ültem az ablakba és figyeltem az eget. Idő közbe anya felhívott hogy meg tudja hogy vagyok vagy hogy mi a helyzet.Elmeséltem neki.Azt tanácsolta hogy egy két napra menjek kisváros szélén lévő erdőbe a kis nyaralónkba.Kicsit pihenni, kiüríteni a fejem és újúlt erővel bevetni magam a keresésbe.Jó ötletnek tűnt.- Niall, Zurie beszélhetnénk?-mentem le a nappaliba.-Szóval arra gondoltam eljönnétek velem egy kis pihenésre?
 -Hová?-érdeklődött Zurie.
 -A Sherwood erdőbe.Ott van házunk...
 -Persze.Mikor megyünk?
 -Hmm, holnap reggel.-jelentettem ki.Niall nagyot nézett hogy ilyen hamar, de nem volt ellene az utazásnak.Ez után berohantunk a szobánkba.Össze pakoltam egy utazó táskába amire csak szükségem lehet.  Majd bevonultam a Harry szobájába. Ott töltöttem az éjszakát. Nagyon különös álmom volt.Ott voltam a kis házban.Niall és a kis Zurie kint játszottak, és elindltam sétálni ahol végül megtaláltam Hazza pólóját. Ott volt utánna ő is és erősen a karjaiba zárt. Arra keltem fel hogy egy könny csepp csurog le az arcomon. Vissza se tudtam aludni, de felesleges lett volna ugyan s Zurie berohant a szobába és elkezdett ugrálni az ágyon.Mire felpattantam onnan. Be sétáltam a fürdő szobámba, mint egy zombi.Gyorsan felkaptam laza felsőt egy farmer rövidnadrággal és egy topánnal.
Felvittem egy alap sminket, hogy nézzek ki valahogy. Majd mi után végeztem én és Zurie a csomagunkkal együtt lementünk a nappaliba ahol bevártuk Niallt is. Össze futottunk lent a többiekkel is.De nem baj legalább el tudtunk tőlük köszönni.Mikor elindultunk nagyon fura érzésem volt, az álmommal kapcsolatban.Nem sokkal később Niall zökentett ki gondolat menetemből. Hogy az erdőbe menjünk egyenesen kellett volna mennie de ő balra le kanyarodott.
 -Niall.. Merre megyünk?
 -Előbb teszünk egy kitérőt...-mondta rejtelmesen.Ekkor megállt egy ismerős háznál.Először gondolkodtam ki lakhat itt, de rájöttem.Anne, Harry édesanyja.A szívem kalapált. Nem tudom mit mondhatnák neki.De erőt vettem magamon és becsengettem.Gemma nyitott ajtót aki halkan köszönt egy kis mosollyal és kihívta Anne-t.Ahogy láttam rajta, ő is nagyon rosszul viseli az eltűnését.Nem csoda hisz a fia, és mindig közel álltam egymáshoz.Amikor oda jött az ajtóhoz már én sem tudtam vissza tartani a sírást.Amint meglátott, sóhajtott egy nagyot mintha megkönnyebbült volna és megölelt.Szó szerint egymás vállán zokogtunk.Niall és Zurie ezt az eseményt  a kocsiból figyelte.Anne behívott egy teára. Én bementem, leültünk a kanapéra. Gemma már hozta a százas zsepit amire össze mosolyogtunk.
 -Szóval...-kezdtem.
 -Legalább te jól vagy!Jó látni téged Elly!-Mondta kedvesen.
 -Köszönöm!És ti hogy viselitek ezt, az egészet..?
 -Hát.. Figyelj.A remény hal meg utoljára..Nem..Csak kapnák el a tettest...-Mondta kicsit mérgesen.
 -Az nem lesz nehéz!-nézett rám furán.-Tudjuk kik voltak vagy is sejtjük!A rendőrök is keresik, mi is szóval..
 -Ismered őket?-kérdezte Anne meglepődve.
 -Igen, de legalább tudom milyen helyekre mennének elrejtőzni! Ezért is indulunk útnak Niallal és Zurieval.
 -Várj ő ki?
 -Majd elmesélem ha vissza jöttem, remélhetőleg akkor már Harry is velünk lesz!-mondtam reménykedve.Gyorsan el is köszöntünk egymástól és rohantam a kocsiba a skacokhoz. El is indultunk rögvest.Sok időbe került mire oda értünk ezért is cseréltünk néha Niallel, hogy tudjon pihenni.Mire hajnalodott viszont beértünk az erdőbe.Felkeltettem őket. Mert tudom hogy itt terepbe kell kapcsolni.Szóval a zötykölődő út után végre oda értünk.Alig vártam hogy megérkezzünk.Ezen a helyen nem csak a mi házunk van, hanem több is.De szerencsére csak mi mentünk.Nagyon tetszett a hely a másik kettő kísérőmnek is.Egyszer voltunk itt egy nyárra Én, Nina, Tori és akkoriban még akivel jóban voltam Shamanta-val. Nagyon jól éreztük itt magunkat.Hmm, a régi szép idők. Mi után abba hagytam magamban a nosztalgiázást, bevezettem a többieket a kis házba. Pont elég nagy ahhoz hogy hárman meglegyünk pár napig. A délelőtt nagyobb részét a kipakolással töltöttük. Aztán el indultunk egy kis sétára hármasban, megakartam nekik mutatni az egész környéket.Be sétáltunk a közeli városba. És ha már ott voltunk be néztünk a pékségbe valami vacsorának valót. Amikor beléptünk már automatikusan köszöntem.Marcy aki a bolt vezetője nagy öleléssel fogadott.-Elenám!
 -Csók Marcy néni.
 -Hát te kiket hoztál magaddal?-nézett a mögöttem álló személyekre kedves mosollyal az arcán.
 -Ők itt Niall És Zurie.A testvéreim!-Amikor ezt ki mondtam elég furcsán tekintett rám amit meg is értek.-Hosszú...
 -Értem!És mit hozhatok nektek?-kérdezte.-Hozhatok a kedvencedből? Fahéjas tekercs, most lett kész!-mutatott rá.
 -Úh az nagyon jó lenne, igen!Köszönöm!
 -És egyéb ként nagyon sajnálom ami a pároddal történt!De láthattad az ajtón is kivan téve.A fiút mindenhol kitették!
 -Igen,Láttam! Köszönöm.-mondtam miközben fizettem. -Na viszlát Marcy néni, még találkozunk!-azzal a lendülettel ki is sétáltunk.Köszönöm Marcy néni hogy újból eszembe kellett juttatni! Amint hazaértünk nekiálltunk majszolni a fahéjas-tekercset.Óh még mindig valami isteni. Este felé kicsit kiültem a teraszra nézni a csillagokat, meg kiszellőztetni a fejemet.Pont arra járt a helyi nagy kutya, Peter.ki roppant különöset mondott.-Na hellóka!Régen láttalak kis csaj!Hogy lehet hogy külön jöttél a barátnőkkel?
 -Ezt meg hogy érted hogy külön?-ráncoltam a homlokom.
 -Hát, ők úgy két napja béreltek ki egy házat...
 -Merre?Kik voltak?-pattantam fel előző pozíciómból.
 -Arra vagy öt háznyira.-mutatott balra.
 -Köszönöm.-és már futottam is ahogy a lábam bírta.Me sem álltam míg elnem értem az említett helyet.Gyorsan berontottam a házba, mivel a kopogásra senki nem válaszolt.A szívem kalapált majd ki ugrott a helyéről.-HARRY!-kiabáltam de hiába.Nem volt ott senki, de volt!És tudtam hogy az a személy még vissza is jön mert ott volt két táska benne ruha, és élelmiszer.És.. Harry kedvenc pulóvere.Még fogtam és megszorítottam.A dühtől a szememből kihullott egy könny csepp.Leültem oda és szépen kivártam míg valaki meg nem érkezett.
 -Te jó isten, Elena mit keresel itt?!-szólalt meg Nina.
 -Nina?! Ezt én is kérdezhetném!Hol van Harry?!-álltam fel.
 -Mi?!
 -Hol van Harry??-kezdtem közelíteni.Majd megragadtam a csuklóját és hívtam magammal a mi házunkhoz ami ellen nem ellenkezett.Niall már idegesen várt minket.
 -Nina beszélj, hol van Harry..
 -Én.. én .. -habogott.
 -Az istenért kérlek!Mond már!-kezdtem kiborulni amit ő is észre vett.
 -Jól van.Shamanta vitte el, a városba.Tankolni azt hiszem!
 -Tankolni? Az nincs innen messze...-néztem Niallre.
 -De miért ilyen fontos, ő csak egy srác?!
 -Nina!Ugye csak viccelsz?!Szeretem őt!Benned meg hatalmasat csalódtam...-látszótt hogy szégyelte magát, de engem ez nem érdekelt!Alig telt el tíz perc, mi fel s alá járkáltam.-Elly, ülj már le már elszédültem!-mérgesen rá néztem  és egyből elhallgatott.
 -Hol lehetnek már?-motyogtam.És még az eső is elkezdett zuhogni, szuper.Az aggodalomtól már majd fel robbantam.
 -Gyorsan, kapcsoljátok be a Tv-t..!-rohant be Peter.
Olyan gyorsan bekapcsoltam amint csak tudtam.Amikor megláttam a felborult kocsit, és a rendőröket azt hittem elájulok.Azt mondták hogy egy fiatal férfi és egy lány ült a gép járműbe akik meg is sérültek. Egyből az jutott eszembe mi van ha ők, és ez beis igazolódott.Mondták hogy a fiatal popsztár akit eltűntnek nyilvánítottak előkerült. Amikor meghallottam nem vártam tovább.Azonnal kirontottam a házból és rohantam ismét.Meg sem álltam míg nem láttam a szirénákat. Amikor megláttam a földön fekvő Harryt a lábam össze akart csuklani de megvártam ezt mg oda értem mellé. A könnyem úgy folyt le az arcomon mint ha dézsából öntötték volna. Mikor oda értem, térdre estem előtte és fejemet mellkasára hajtottam amikor éreztem hogy kezével lassan végig simítja arcomat.Megszorítottam kezét ezzel jelezve hogy itt vagyok mellette.Egy pillanatra felemeltem fejemet amikor végig néztem hogy Shamanta-t beteszik a rendőr kocsiba. Szúrós szemekkel néztem őt.
 -Elena...-suttogta Harry.-Sze-Szeretlek!
 -Én is.. Nagyon!-zokogtam.
 -Tudtam hogy megtalálsz!-dobott egy bíztató köszönöm mosolyt.Nagyon hiányzott ez a mosoly, a hang ahogy azt mondja "Szeretlek!"...Istenem!Köszönöm!

  


1 megjegyzés: